binko Skrevet 10. juni 2007 Skrevet 10. juni 2007 (endret) Den siste virker litt... ulovlig vel? EDIT: Står ikke NOE sted på siden om lovlighet/ulovlighet Endret 10. juni 2007 av Binko
-sparks- Skrevet 10. juni 2007 Skrevet 10. juni 2007 Den siste virker litt... ulovlig vel? EDIT: Står ikke NOE sted på siden om lovlighet/ulovlighet 8825123[/snapback] den er nok lovlig jo
karakas Skrevet 10. juni 2007 Skrevet 10. juni 2007 (endret) UGD ser ut som en ren svindelside. Bare det at du må betale før du ser hva de selger sier sitt. For å quote en på ett annet forum: Anything that has "unlimited" or "free", in addition to "game", "music", "movie" and "download" in its name is a scam.'tis the way of the internet. UGD = crappy torrentside som du må betale for ifølge det jeg kan skjønne. Mye bedre å bare bruke den velkjente sida som holder til borte i sverige. Deres 100% satisfaction garanti er vel heller ikke mye å skryte av. "Tell me more about your 100% Satisfaction Guarantee If you ever become unhappy with your membership, you can cancel anytime with no further obligation. There's nothing to return, and canceling is simple." http://www.unlimitedgamedownloads.com/faq.asp?revid=none Om du ikke er fornøyd kan du stoppe medlemskapet, oi oi oi for en garanti. Men D2D er derimot lovlig og bra. Endret 10. juni 2007 av karakas
binko Skrevet 10. juni 2007 Skrevet 10. juni 2007 Karakas: Enig, tror ikke jeg ville stolt på den siden der.
-sparks- Skrevet 10. juni 2007 Skrevet 10. juni 2007 kikket litt nærmere på det nå, så litt uggent ut...
Cryztek Skrevet 10. juni 2007 Skrevet 10. juni 2007 UGD = crappy torrentside som du må betale for ifølge det jeg kan skjønne. Mye bedre å bare bruke den velkjente sida som holder til borte i sverige. 8825438[/snapback] Ehm de holder til i Russland nå måtte flytte servern
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå