angry_dee Skrevet 18. mai 2007 Skrevet 18. mai 2007 Hei! Har en Guardian i level 10 og kan begynne og bruke 2h våpen. Fram til nå har jeg merket at jeg har en del kule/bra (combo, om du vil) triks å bruke med 1h+shield, f.eks: Når jeg blocker så kan jeg bruke Shield Swipe (elns? iallefall 1 slag med skjoldet, deretter et med våpenet) deretter kan jeg bruke et superslag med skjoldet som gjør en del skade (husker ikke navnet). Mitt spørsmål; får jeg tilgang til lignende combos med 2h? eller burde jeg valgt Champion for det?
FourEyes Skrevet 18. mai 2007 Skrevet 18. mai 2007 Man har jo noen skills som bare kan brukes etter at man har Parry (retaliaton), men tror det er flere skills som funker etter block. Mulig det er oppsettet på guardianen min, men jeg har ivertfall en god del (3%) høyere block chance en parry chance.
X672 Skrevet 18. mai 2007 Skrevet 18. mai 2007 Ett godt 2h våpen kan vera bra til solo quest der du slåss 1 mot 1. Eg bruker 2h når eg skal grinde etter penger og få ferdig deeds som eg ikkje trenger fellowship får å gjera. Men i fellowship går eg alltid med 1h+shield.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå