Gå til innhold

Lage en guid om router og Online speling !


Anbefalte innlegg

Eg og sikkert mange der ute sliter med å spele online gjennom ein router , . Eg har ikkje sett i gjennom alle guidane so det kan hende der en en liten guid på det, ekje sikker. Men ver så snill, lag en guid der dykk setter opp serverane på populære spel som CS og andre gode online spel.

 

Eg har SMC barricade router og klarer ikkje å joine nokon game i CS og andre typar online spel , med untak av warcraft 3 av ein merkelig grunn.

 

Takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eg og sikkert mange der ute sliter med å spele online gjennom ein router , .  Eg har ikkje sett i gjennom alle guidane so det kan hende der en en liten guid på det, ekje sikker. Men ver så snill, lag en guid der dykk setter opp serverane på populære spel som CS og andre gode online spel.  

 

Eg har SMC barricade router og klarer ikkje å joine nokon game i CS og andre typar online spel , med untak av warcraft 3 av ein merkelig grunn.

 

Takk.

 

En router har ingen påvirkning på spill hvis du ikke skal være server...

Trur nok det er du som klarer å gjøre feilene ja

Lenke til kommentar

Kanskje lage en generell netverksguide??? Med forklaringer på ord og hvordan forskjellige saker settes opp. Lærte meg det selv på noen timer (det tar tid å søke på nettet, men du finner det du leter etter)

 

Kjører nå RASPPPOE i xp i stedet for PPPOE, og satte noen faste iper og konfigurerte litt her og der. Kjekke greier å kunne, men det er jo bare og søke hvis man ikke er lat da

Lenke til kommentar
Eg og sikkert mange der ute sliter med å spele online gjennom ein router , .  Eg har ikkje sett i gjennom alle guidane so det kan hende der en en liten guid på det, ekje sikker. Men ver så snill, lag en guid der dykk setter opp serverane på populære spel som CS og andre gode online spel.  

 

Eg har SMC barricade router og klarer ikkje å joine nokon game i CS og andre typar online spel , med untak av warcraft 3 av ein merkelig grunn.

 

Takk.

 

En router har ingen påvirkning på spill hvis du ikke skal være server...

Trur nok det er du som klarer å gjøre feilene ja

 

Nei, men har den innebygd firewall kan den ha det. Og det er en del rutere som har det.

Lenke til kommentar
Eg og sikkert mange der ute sliter med å spele online gjennom ein router , .  Eg har ikkje sett i gjennom alle guidane so det kan hende der en en liten guid på det, ekje sikker. Men ver så snill, lag en guid der dykk setter opp serverane på populære spel som CS og andre gode online spel.  

 

Eg har SMC barricade router og klarer ikkje å joine nokon game i CS og andre typar online spel , med untak av warcraft 3 av ein merkelig grunn.

 

Takk.

 

En router har ingen påvirkning på spill hvis du ikke skal være server...

Trur nok det er du som klarer å gjøre feilene ja

 

 

Det jeg tror problemet hans er å åpne portene på routeren, siden den har en innebygd firewall. I dette tilfellet så setter router'n begrensingene, siden "alle" portene er stengt i den routern. Har samme router selv, så jeg har vært bort i det.

Han må åpne dem for å spille de andre spillene.

 

så AshtraY:

Slik jeg ser det, så må du åpne portene på SMC routern, men du må først finne ut hvilke porter de ulike spillene bruker. Noen spill går greit, men langt ifra alle.

Lenke til kommentar

Til de stakkars taperene som maser "lær deg litt om nettverk først" etc.

BARE HOLD KJEFT ! Det er en NAT sperre på denne routeren og det er ikke så forbanna lett som dere trur....

 

Finnes ingen guider så vidt jeg vet og sliter rævva av meg.

 

Får connectet til serveren med like før den kommer inn timer den ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...