Gå til innhold

Eternal Sonata - Demo på Jpn Marketplace


Anbefalte innlegg

Kan ikke se at det har blitt laget en egen tråd for denne spill-demoen ennå.. Finner det veldig merkelig! Demoen har vært ute ei stund nå, og jeg må si at jeg er mektig imponert over spillet! Damn! Har aldri sett bedre bruk av cell-shading noensinne! Utrolig vakker grafikk og, og jeg er så langt fornøyd med spillbarheten! Om det kan by på mange timer med spilling, vil dette bli et kjøp når det kommer til disse trakter..

 

For de som ikke kjenner til Spillet er det et JRPG, rundebasert!

 

Anbefaler alle å laste ned demoen, om så bare for å se den vakre grafikken! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Garantert kjøp for min del i hvert fall. Spesielt etter å ha testet demoen :p

 

Edit: Demoen er på engelsk ja (en grusom dub riktig nok...). Og navnet på demoen står med katakana (japansk lydskrift) i marketplace. Lastet den ned for bare et par dager siden, så ville tro den fortsatt ligger der :p

Endret av Kadaju
Lenke til kommentar
Garantert kjøp for min del i hvert fall. Spesielt etter å ha testet demoen :p

 

Edit: Demoen er på engelsk ja (en grusom dub riktig nok...). Og navnet på demoen står med katakana (japansk lydskrift) i marketplace. Lastet den ned for bare et par dager siden, så ville tro den fortsatt ligger der :p

8624607[/snapback]

bare for å pirke litt så er katakana et tegnsett, og ikke lydskrift...

 

spillet ser veldig bra ut, håper på en europeisk release!

Lenke til kommentar
bare for å pirke litt så er katakana et tegnsett, og ikke lydskrift...

8626994[/snapback]

 

Tror folk skjønte hva jeg mente :p Men, ja, du har rett... Får unnskylde meg med 4 timers søvn og eksamen, hjernen går på et relativt lavt gir nå for å si det sånn :whistle:

Lenke til kommentar

Meget vakkert spill, både visuelt og musikalsk. Ble også positivt overasket av hvor godt kamp systemet føltes, etter å ha vært små skeptisk siden jeg så de første klippene.

Et definitivt kjøp, om det kommer hit i det hele tatt, eller om ikke annet blir sonefritt.. så en får bare håpe!

Lenke til kommentar
Kan noen si meg kordan eg lager en Japans konto? :p

 

 

Fikk lyst til og prøve det her

8633072[/snapback]

Gå på hotmail.com og lag en ny epostadresse, når du skal fylle ut hvor du bor velger du Japan. Bruk så denne epostadressen til å lage en ny Gamertag på 360'en.

8634904[/snapback]

 

 

Tusen Takk :D

 

 

Edit: Har fått laget med konto nå :)

 

 

Og når det gjelder Demoen, Digget den! Nå gleder eg meg sinsykt til spillet kommer (viss det kommer til Europa) :D

Endret av gas
Lenke til kommentar
er ikke sagt noe om euro-release enda. det eneste vi kan håpe på nå er at spillet i det minste blir region-fritt

8639669[/snapback]

 

Siden spillet har en tittel i Japan (Trusty Bell) og en tittle i US (Eternal Sonata), går jeg ut i fra at spillet kommer ut i USA, og da synes jeg det er litt rart hvis ikke spillet også kommer ut i Europa. Q3 2007 er sånn ca. US realese, så vi kan jo håpe at vi får se det i Europa rundt de tider.

Lenke til kommentar

Trodde at JRPG var langt mer populært i Europa enn i US and A? Stemmer gjerne ikke det, siden som du sier at flere kommer ut i US, men ikke i EU.. Men er ikke i tvil om at en storsatsing som Eternal Sonata kommer hitover.. om ikke må det ihvertfall bli gjort sonefritt! Dear god!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...