Gå til innhold

Problemer med integrert webcam


Anbefalte innlegg

Jeg har en Acer Aspire 5670 som jeg har hatt i nesten et år. Den har integrert webcam som har funket helt fint til nå. Men plutselig vil det ikke virke mer. Det kommer opp en melding om at kameraet brukes av et annet program. Og jeg er sikker på at det ikke brukes av et annet program. Hva er det som er galt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har en Acer Aspire 5670 som jeg har hatt i nesten et år. Den har integrert webcam som har funket helt fint til nå. Men plutselig vil det ikke virke mer. Det kommer opp en melding om at kameraet brukes av et annet program. Og jeg er sikker på at det ikke brukes av et annet program. Hva er det som er galt?

8621989[/snapback]

 

 

Vel, Prøv og last ned nye drivere fra Acer sine sider.. Jeg har HP selv. aldri vert borti Acer, så vet lite om dem.

Lenke til kommentar
Vel, Prøv og last ned nye drivere fra Acer sine sider.. Jeg har HP selv. aldri vert borti Acer, så vet lite om dem.

8623309[/snapback]

Det tenkte jeg å prøve, men inne på Acer sine sider kommer det bare opp et popup vindu som lukker seg igjen når jeg prøver å laste driveren jeg skal ha...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...