Johnnyflank Skrevet 14. mai 2007 Skrevet 14. mai 2007 (endret) Har bygd en pc nå, alt ser ut til å funke( alle lys og vifter går som den skal..) putter i Xp installasjon cd'en,, så kommer den blåe skjermen, der den loader inn forskjellige ting, men så plutselig restartern seg. Har prøvd to forskjellige cder.. Kan det være cd spilleren? eller må jeg formatere? (edit) Pcen restarter seg når det står "starter opp windows" på den blåe loading skjermen Cpu: intel core duo 2,4 ghz hovedkort: p5n-e SLI n-force 650 skjermkort: Gainward geforce 8800gts minne : corsair valu S 2048mb harddisk: hitachi 320 SATA2 Endret 14. mai 2007 av Johnnyflank
Robbansvenske Skrevet 14. mai 2007 Skrevet 14. mai 2007 Kanske kan vara lurt att formatere, och sedan installere igen?
Johnnyflank Skrevet 14. mai 2007 Forfatter Skrevet 14. mai 2007 Åssen formaterer man da? jeg veit jo åssen man formaterer med windows cd,, men jeg kommer jo aldri så langt
Wollis Skrevet 14. mai 2007 Skrevet 14. mai 2007 Forundrer meg ikke om det er rammen som er synderen her. Hvis du har flere brikker kan du prøve én brikke om gangen og se om det blir bedre. Wollis.
dedeee Skrevet 15. mai 2007 Skrevet 15. mai 2007 Hadde samme problem på en maskin som jeg bygde for en kompis nylig, da viste det seg at vifte og kjølepasta ikke satt ordentlig på, som førte til at CPU ble glovarm og maskinen slo seg av.
Johnnyflank Skrevet 15. mai 2007 Forfatter Skrevet 15. mai 2007 Hmm,, kanskje det er det som er problemet Men hvis cpu blir varm, skrur den seg ikke av da? denne bare restarter seg
Robbansvenske Skrevet 15. mai 2007 Skrevet 15. mai 2007 Vad om du prøver dette? fjern merket for Støtte for eldre USB i datamaskinens BIOS..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå