Gå til innhold

14" eller mindre, SXGA+/WXGA+ og Santa Rosa


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Ser etter bærbar og mine minstekrav er for øyeblikket ihvertfall at jeg ikke ønsker større enn 14", og jeg ønsker enten SXGA+ (1400*1050) eller WXGA+ (1440*900), bedre er også en mulighet naturligvis. Jeg ønsker også en maskin basert på Santa Rosa, og lurer på hvilke muligheter jeg har..

 

Foreløpig er jeg klar over:

 

- Zepto 6224W

- Thinkpad T61

 

Først og fremst er jeg interessert i hvilke alternativer som er, så hvis du vet om en som matcher kravene (<=14", 14xx*xx oppløsning og Santa Rosa), informer meg gjerne.

 

Kom gjerne også med innspill..

 

EDIT: Liste-leif..

Endret av Wetatron
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal jeg først ha WXGA går jeg vel for 12 eller 13 tommer tenker jeg..

 

T61 virker jo drit-smooth egentlig, ofre litt på specs for å få en solid maskin.. Ser den som en god mulighet ihvertfall.

 

Eneste jeg lurer på der er egentlig det nye grafikkortet? Men spiller jo ikke akkurat noe særlig uansett..

Lenke til kommentar

Hvis du ikke spiller noe særlig, og som oftest gamle spill, vill jeg sterkt anbefalt deg å gå for det intergrerte X3100 kortet til Intel. Får mye bedre batteritid, mindre varmeutvikling og den er billigre.

 

Hvis ikke kan du gå for enten den modellen med ikke intergrert skjermkort, eller vente på T61p som jeg gjør, virker også ut som den skal komme med WSXGA+ (1680x1050) (rykter).

Lenke til kommentar

HP har nettopp sluppet flere nye modeller med det nye brikkesettet til Intel. Jeg mener flere av disse er å finne i nettbutikkene. Lenke

 

Ellers tror jeg du vil bli veldig fornøyd med T61. Jeg vurderer denne selv, men da med dedikert skjermkort, Nvidia NSV 140, som ikke vil være tilgjengelig før i slutten av måneden/juni.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...