bjartewe Skrevet 14. mai 2007 Skrevet 14. mai 2007 Jeg sitter på en Acer Aspire 5672WLMi - problemene begynnte med at visse knapper, i hvert fall ctrl og shift, automatisk startet programmet "Acer Arcade" (brukes til filmfremvisning osv.). Dette skjedde svært ofte, spesielt når jeg skrev i word, men også under surfing i Explorer/Firefox. Programmet startet særlig når jeg holdt nede knappene (litt lengre enn normalt), f.eks. ved shift for å få stor bokstav i Word. Jeg fant ikke ut hvordan jeg skulle slå av denne uønskede "hurtigtastfunksjonaliteten", så jeg endte opp med å slette "Acer Arcade". Hurtigtastene er imidlertid fortsatt operative, men nå får jeg i stedet en feilmelding lydende: "PowerCinema.exe REMOTE MY_TV. Systemet finner ikke angitt fil.". Hvordan får jeg ordnet dette, noen forslag? /Bjarte W. E.
NorvegianDad Skrevet 14. mai 2007 Skrevet 14. mai 2007 Tror du kan skifte på hotkeys for skrivebordet i kontrollpanelet. Det er ganske sikkert noe sånt
bjartewe Skrevet 14. mai 2007 Forfatter Skrevet 14. mai 2007 Tror du kan skifte på hotkeys for skrivebordet i kontrollpanelet.Det er ganske sikkert noe sånt 8612278[/snapback] Jaha. Under hvilken del av kontrollpanalet? Jeg prøvde "tastatur", men fant intet om hurtigtaster der.
yxrkt Skrevet 14. mai 2007 Skrevet 14. mai 2007 snakk med bedriften du kjøpte maskinen hos. hvis ikke de vet svar kan du jo bare formatere å installere os uten syke addons.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå