Gå til innhold

Problem i Half-Life


Anbefalte innlegg

Ok, sitter og spiller gjennom Half-Life singleplayer for første gang, men har et problem. Jeg kommer til brettet hvor jeg møter marinesoldater som skyter etter meg. Men etter at jeg har slaktet dem og kommet til det jeg tror er slutten av brettet er det et eller annet som klikker. Jeg tar heisen opp mot overflaten (tror hvertfall det, hører helikopterlyd). Men etter at maskinen viser "loading..." så står heisen stille og jeg kan ikke lenger bevege meg (men kan se opp/ned/skyte) og helsa tikker ned gradvis til jeg dør.

 

Noen som har hatt samme problem? (Ja, jeg vet det er et gammelt spill.)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har hatt AKKURAT samme problemet. Har gått igjennom det flere ganger, men etter jeg patcha det til 1.1.1.0 (nyeste?) klikka det. På nøyaktig samme plassen. Merkelig! Regner med det er patchen siden det alltid har gått greitt før. Har du og samme versjon? Altså 1.1.1.0?

 

EDIT: Heeei, post nr 666, number of the beast :D

Lenke til kommentar

Det du opplever i heisen, vil skje i flere heiser eller heis lignende ting.

Det eneste jeg har funnet ut som virker er å hoppe hele tiden, mens du står i heisen

 

Jeg sitter og spiller det samme spillet selv nå for tiden, og opplever dette problemet flere steder i spillet, eller ivertfall 3-4 steder til.

 

Du er langt i fra ferdig enda, du er kansje snart halvegs.

 

:roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...