Gå til innhold

Hjelp,jeg skjønner ingen ting!


Hesa

Anbefalte innlegg

Hei,jeg har en pc med desse spes:

Hovedkort.....ASUSTek P4B, Pentium 4, Socket-478, SDRAM

Prosessor.....Intel P4 1700MHz, S478; Boxed m/vifte

RAM........2x256MB,SDRAM, 168pin,133MHz

Harddisk.....Maxtor D540X 40 GB, EIDE

Skjermkort....ASUS GeForce 2MX-400, 64MB

 

Denne er treg, kan noen hjelpe meg med dette, har lagt inn alle drivere, er det noen justeringer jeg kan gjøre for å få opp farten.

 

Har en gammel 450MHz med 32MB ram og en 600MHz med 64MBram

 

Den 400MHz maskinen er raskere en begge dei andre til å laste in spill forstå det den som kan er det noen som har en forklaring eller et svar på hva jeg kan gjøre med maskinene PLEAS hjelp med noen!!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kom deg ut på forumet, ja :wink: Velkommen hit! Jeg ville nok ikke gått så drastisk til verks som å kaste P4-maskina i veggen, selv om jeg pr. i dag er ganske enig med [bL]NiTro, socket478 P4 har gode dager i sikte.

 

Å oppgradere driverne er en betydelig bedre løsning, etter det du nevnte på telefonen høres det ut som det er noe ganske fundamentalt galt på den maskina. Pass også på at du ikke har fylt opp taskbar med en mengde unyttige programmer - sånt spiser ressurser mer enn du tror... Hvis du tør, eller har noen i huset som har peiling på Win2000, kan du også luke ut de services du ikke trenger, du kan frigjøre en del ressurser på den måte.

 

Pass også på at DMA og Write Caching er skrudd på på harddiskene, det skal være i orden til å begynne med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...