kimmen12 Skrevet 14. mai 2007 Skrevet 14. mai 2007 Vil ikke tro den låser på 45km/t. Men når du har plomberinger så kommer du ikke langt over 45 heller. Vil tro at man bare triller. Jeg vet ikke om dette er riktig, men går ut ifra det
>Jonas< Skrevet 14. mai 2007 Skrevet 14. mai 2007 (endret) Lurer fortsatt på om noen som har prøvd systemet hvet hvordan det går i nedoverbakker. Blir farten stoppet på 45 km/t her også? 8613905[/snapback] Kanskje mopeden går fortere dersom man setter den i fri i litt bratte nedoverbakker, hvis turtallssperaa justerer seg automatisk etter hastigheten? Dette kan jo være neste generasjon plombering, men da må den vel gjøre såpass avansert at man ikke bare kan klippe av en ledning etc. så er plomberinga ute av funksjon.. Endret 14. mai 2007 av >Jonas<
themaceman Skrevet 16. mai 2007 Skrevet 16. mai 2007 Hvorfor heter det Power Up og ikke Power Down når det er et plomberingssystem... /sigh..
gimme Skrevet 17. mai 2007 Skrevet 17. mai 2007 Det går vell ikke ann å sette inn dette i en eldre Rieju modell antar jeg?
_Pace Skrevet 20. mai 2007 Forfatter Skrevet 20. mai 2007 Dette kan jo være neste generasjon plombering, men da må den vel gjøre såpass avansert at man ikke bare kan klippe av en ledning etc. så er plomberinga ute av funksjon.. 8614439[/snapback] Det er lov til å trimme mopeden så lenge man ikke registrerer den for veien. Derfor trenger de ikke å gjøre det noe vanskelig.
TASan Skrevet 20. mai 2007 Skrevet 20. mai 2007 Hvorfor heter det Power Up og ikke Power Down når det er et plomberingssystem... /sigh.. 8630583[/snapback] Antar at dette er fordi du ikke mister hestekrefter, men den sperrer bare på toppfart. Altså: PowerUp i hestekrefter og akselrasjon i forhold til mopeder og scootere med gammel plombering!
FredrikGyberg Skrevet 20. mai 2007 Skrevet 20. mai 2007 sedte en mail til forhandler og fikk dette til svar : Power-Up er Riejus nye plomberingssystem. Det gjør at du beholder mye mer effekt inntil du når maxhastighet hvorpå effekten justeres ned elektronisk. Dette gir deg vesentlig bedre akselerasjon og drag i bakkene enn tradisjonelle system. spurte også hvodan det var med trimm, da fikk jeg til svar: Det er fullt mulig å trimme de, det koster ca.5-600 kr. for et kitt.
_Pace Skrevet 23. mai 2007 Forfatter Skrevet 23. mai 2007 Takk for alle svar Blir nok en Rieju for meg da
FredrikGyberg Skrevet 23. mai 2007 Skrevet 23. mai 2007 Takk for alle svar Blir nok en Rieju for meg da 8678619[/snapback] kom med tilbakemeldinger på systemet da, er også svært interesert i dette
>Jonas< Skrevet 23. mai 2007 Skrevet 23. mai 2007 Takk for alle svar Blir nok en Rieju for meg da 8678619[/snapback] kom med tilbakemeldinger på systemet da, er også svært interesert i dette 8683707[/snapback] Lurer også litt på dette. Vil tenninga da kutte i nedoverbakker?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå