Gå til innhold

Hoppende muspeker ved bruk av 3. musknapp!


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Har et rart problem som jeg ikke blir klok på. Når jeg trykker ned 3. musknapp så flytter skjermbildet seg litt opp eller ned slik at jeg gjerne treffer gal link(feks hvis jeg skal åpne en link i ny fane i Firefox). Det begynte med for en stund siden når jeg hadde en MX310 mus som jeg pellet opp for rens. Mistet en liten fjær slik at rulleknappen ble trinnløs. Da trodde jeg at det ble sånn fordi rullehjulet av og til var i en midtposisjon når jeg trykket ned 3. musknapp. Kjøpte senere en G5 men det ble ikke noe bedre. Jeg synes at 3.musknapp er litt for hard på denne musen men jeg kan ikke si at jeg klarer å legge merke til at hjulet flytter på seg når jeg trykker ned hjulet.

Tenkte så at det kanskje var Windows XP som var litt sær eller noe, men nå har jeg byttet til Vista og det samme problemet er der fortsatt!

 

Eneste felles her som jeg kan skjønne er hovedkortet, cpu osv og Firefox. Er dette en kjent bug i Firefox kanskje eller er det noe tull med musdriverene til Logitech? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-82119

Logitech har hatt masse problemer med musedriverne sine, står mye om det på nettet.

Har selv vært borti ligitech driverne...og aldri mer!

Hopping, plutselig aktivering av startknapp, menyer som spretter opp, musepeker som vandrer av seg selv osv logitech kan være en artig sak å jobbe med, ja....NOT!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...