Jack_Daniels Skrevet 13. mai 2007 Skrevet 13. mai 2007 Hei fant igjen cden til det spillet jeg likte best som barn Leisure suit larry 7 love for sail så prøvde og instalere det på pcen min for en liten stund siden, men etter jeg har komt forbi det brennende rommet i begyndelsen av spillet, så får jeg en error og spillet avslutter seg! noen ideer? ps gammelt spill !
Robert. Skrevet 13. mai 2007 Skrevet 13. mai 2007 Kanskje dette er et idiotisk spørsmål men kanskje noe oppdatering til det?
Pedro80 Skrevet 13. mai 2007 Skrevet 13. mai 2007 Jeg satte meg også ned med dette spillet for litt siden, hadde en del problemer med å få kjørt det. Jeg endte opp med å kjøre Win98 i VMware for så å installere spillet. Var jeg deg, ville jeg satset på å kjøre det på Win98. Enten via virtualisering eller på noe gammel hardware..
Jack_Daniels Skrevet 13. mai 2007 Forfatter Skrevet 13. mai 2007 ok hvordan gjør jeg dette da Pedro80?
sphaa Skrevet 13. mai 2007 Skrevet 13. mai 2007 Jeg bruker dosbox for å siplle gamle spill inkludert larry 7. http://itpro.no/art/5195.html
Jack_Daniels Skrevet 13. mai 2007 Forfatter Skrevet 13. mai 2007 (endret) Jeg bruker dosbox for å siplle gamle spill inkludert larry 7. http://itpro.no/art/5195.html 8605104[/snapback] har lasta ned det nå men det er jo en command linje, jeg skal kjøre spillet som ligger på e:\larry7 noen command for å starte det? Edit: leste på nettet og fant ut dette: Flytte spillet til C: og lage en mappe feks "SPILL" Så legge det inn der på "LARRY7" så¨commands -mount c c:\SPILL -C: -cd LARRY7 -SIERW5.exe så kommer det bare opp : this program can not be run in dos mode Endret 13. mai 2007 av Axzter
sphaa Skrevet 14. mai 2007 Skrevet 14. mai 2007 (endret) Du må installere spillet på nytt fra dosbox. Da får du installert dos versjon. eksempel: Lag en mappe på c: som heter spill Start dosbox Mount c c:\spill mount d d:\ (dette er cd-romen din) d: install (velg soundblaster lydkort) c: cd sierra cd lsl7 lsl7dos Endret 14. mai 2007 av sphaa
Jack_Daniels Skrevet 14. mai 2007 Forfatter Skrevet 14. mai 2007 Fakk in fakking hell! thanks d funka jo! På tide å få denne feite karen et knull!
Jack_Daniels Skrevet 14. mai 2007 Forfatter Skrevet 14. mai 2007 eller kansje ikke, mens jeg spillte plutselig kom denne opp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå