Gå til innhold

Command & Conquer 3 Tiberium Wars Worldbuilder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg synes den ble litt kjedelig, så jeg pensjonerte den inntil videre, så får jeg se om jeg gidder å bygge videre på den. Har istedet begynt på en ny en igjen :D, ser ikke så mye enda da, men jeg skal fylle gropene med tiberium, og nederst til venstre på bildet har jeg begynt så smått å lage sprekker og diverse greier. Kommer til å ta litt tid å lage slike sprekker overalt gitt.

post-97607-1180616184_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liten oppdatering, har kommet litt elengre på bana. Men jeg er litt usikker på om jeg skal fylle alle gropene med tiberium eller vann. Vannet får jo frem strukturen og mønstret i bakken mye bedre enn tiberiumet vil gjøre, men er ikke helt sikker enda.

post-97607-1180669023_thumb.jpg

Skrevet

I added the .w3dm file format loader module to the 3D Object Converter and I converted some nice .w3dm models into the Wavefront's .obj/mtl format to check out the result (for 3D Studio Max or SoftImage or..).

Gallery

3D Object Converter

How to get program updates:

---------------------------------

You can update your installed application (version>=4.0) quickly and easily using the auto-update function (Help/Check for updates.). The auto-update process is initiated and checks for a new version of the application. An Internet connection is required to use this option.

Please check out, set and save the Tools/Options.../General/Internet WEB update parameters !

• 2 uker senere...
Skrevet

builder'n funket ikke til meg i vista, så jeg installerte xp igjen. Ikek bare på grunn av builder'n men på grunn av flere problemer. Fant heller ikke noen måte å få den til å fungere på under vista, men jeg letet helelr ikke så godt da.

Skrevet

Har begynt å leke med dette verktøyet nå og merket ett stort problem. Den lagrer maps i Documents and settings/brukernavn/programfiler osv, samme sted som C&C3 ser etter kartet så man får brukt det i spillet. Brukeren min i XP heter Jan André, worldbuilder skjønner ikke é tegnet, og oppretter en helt egen mappe i Documents and Settings med noen andre rare tegn i stedet for en é, da blir det krøll og jeg må manuelt kopiere filer rundt omkring for å få åpnet lagrede kart i både worldbuilder og selve spillet. Også får jeg en feilmelding "An invalid argument was encountered" når jeg klikker på file.

Så om det er noen som har en XP bruker med spesielle tegn i seg anbefaler jeg de å opprette en annen bruker med vanlige tegn i brukernavnet

Skrevet

Da har jeg en liten smakebit på ett kart jeg driver å lager, smakebiten er en fullt fungerende 2player versjon av ett 3-4player kart (lagde det altfor lite for 3-4 spillere så fullførte det kjapt som ett 2 player kart, før jeg utvider størrelsen og lager det for flere spillere)

post-53135-1182337185_thumb.jpg

post-53135-1182337172_thumb.jpg

Skrevet (endret)

Ser bra ut den der, litt finpussing så blir den bra, har selv tenkt på noe lignende bane som du lager. Men jeg tenkte da å fylle opp med tiberium der du har vann nå. Men den skal jeg prøve på litt senere. Gleder meg til å se den helt ferdig. :)

Jeg har ikke gjort moe spesielt med min bane enda. Har hatt eksamen og greier, og nå er det for fint vær til å sitte inne. Banen mistet jeg nå nettopp grunnet store problemer med pc'n, så den er tapt. Heldigvis la jeg ut den forrige bana mi her i tråden så jeg kan hente den igjen her, fordi jeg mista den også, jævlig surt. Så jeg skal begynne på ei ny bane snart.

Var den bana øverst i på denne siden, den brune med vann og greier på som gikk tapt. Var akkurat ferdig med alt vannet da pc'n klikka. :D

Endret av Brian_N
Skrevet

bringer liv her jeg :D

noen som kan sende meg den .Zip fila?

får ikke til å laste den ned :(

PM meg, så kan jeg sende msn min. hadde vært supert. takk

Skrevet (endret)

Hei folkens (mitt første innlegg på forumet :) )

Har nettopp begynt med worldbuilder sjøl, eg liker å lage slike ting :thumbup:

Lagde nettopp ferdig et map eg vart fornøgd med (dritvér her så..)

Mapet består av ei stor elv i midten som delar seg på midten, det er to store og viktige øyer ute i elva. ved sida av elva er det fjell sider og på toppedn på kver side av elva starter laga. Det er eit 4-player map, men tanken bak det er egentlig 2 mot 2 der kvert lag begynner på kver si side av elva, enjoy :)

Bilde->

post-132824-1182706786_thumb.jpg

post-132824-1182706805_thumb.jpg

Endret av Early

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...