Sandmarken Skrevet 12. mai 2007 Skrevet 12. mai 2007 Har akuratt fått windows vista, men får ikke instalert bf2. Noen som veit hva jeg skal gjøre?
binko Skrevet 12. mai 2007 Skrevet 12. mai 2007 Er litt nervøs for overgangen til Vista, iom. mange som melder om spill som ikke fungerer o.l... Men skal man kjøpe ny pc nå, tar man jo Vista. Men on - vi må nesten få en feilmelding eller noe først mvh. Gizmo.
Mevon Skrevet 12. mai 2007 Skrevet 12. mai 2007 Hadde vista ultimate, funka fint der! 8596883[/snapback] Samme her, funker fint. Har egentlig ikke hatt noen problemer, utenom betydelig lavere fps.
Sandmarken Skrevet 13. mai 2007 Forfatter Skrevet 13. mai 2007 først får jeg meldingen. only tested for winxp 32 bits, men det fungerer en stund til og når instalasjonen er halvveis står det failed to instal og den bare lukker seg. har vista home edition
binko Skrevet 13. mai 2007 Skrevet 13. mai 2007 Hmm... Ikke at jeg kan noe om data, men det ser ut til at BF2 ikke støtter Home Edition, utifra Mevon og Shaper^`s kommentarer... Beklager, jeg aner ikke hva du kan gjøre utenom å oppgradere til Ultimate. Jeg kommer til å få samme problemet, så du er ikke alene mvh. Gizmo.
Mevon Skrevet 13. mai 2007 Skrevet 13. mai 2007 Trådstarter kan jo ta en titt i denne tråden, kanskje du finner svar på problemet ditt der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå