Gå til innhold

Vårkåt tiur på besøk...


Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Har hatt besøk av en vårkåt, hormonforstyrret tiur i flere dager nå! Endte med at jeg måtte få viltnemda til og komme og få den fjernet. Men fikk masse fine bilder og filmet masse. har lastet opp en liten sutt på youtube. Her er linken hvis noen er interessert... :)

 

 

Ble angrepet av den flere ganger. Ene gangen fløy den rett i ryggen på meg. Jeg sprang nedover igjennom krattskogen, med tiuren hakk i hæl. Måtte ha vært litt av et syn :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Artig! Er det ikke fristende å få fanget den, knekke nakken på den og ta den som middag? Testosteron-kjøtt smaker kanskje ikke så godt? :hmm:

 

Uansett, morsomt. Har alltid hatt lyst til å fare ut i skogen på tiurleik med kameraet. Det har dessverre aldri blitt noe av...

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

:)

Artig! Er det ikke fristende å få fanget den, knekke nakken på den og ta den som middag? Testosteron-kjøtt smaker kanskje ikke så godt?  :hmm:

 

Uansett, morsomt. Har alltid hatt lyst til å fare ut i skogen på tiurleik med kameraet. Det har dessverre aldri blitt noe av...

8599776[/snapback]

 

He he, jo du kan tro jeg vurderte og kakke den i hodet med spaden :) Men ble nok ikke til det! Ja det var en spesiell og artig hendelse. Var jo litt trist når viltnemda kom og hentet den! Men, den var nok litt for aggresiv til og ha gående her innimellom husene.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...