TwiiK Skrevet 12. mai 2007 Skrevet 12. mai 2007 Historie er jo totalt fraværende i Crackdown, kortvarig glede rett og slett. Skal børste støv av spillet når Halo3-betaen kommer da. Det er når du sier ting som dette at du innrømmer at du totalt bommet på poenget med crackdown. Så godt som alt i Crackdown er jo lagt opp til at du skal lage din egen morro. Er jo som å si at den moden, Garry's Mod, til Half-life 2 suger balle fordi den ikke har noen story eller whatever. Crackdown er hands down et av de beste sandkassespillene. Og faktisk noe av det som gjør Crackdown så bra er at fysikken, grafikken, styringen, ja, alt går så bra sammen og lar fantasien sette grenser. Det hadde ikke vært artig dersom det var umulig å hoppe på et tak eller umulig å balansere en bil oppå en annen, men når man kan bygge borg av biler, bygge trapp av containere eller atombombe av eksplosive tønner så blir totalen så hinsides artig. Og her kan man gjøre det med en venn, noe som rett og slett tidobler morroa.
E-wok Skrevet 12. mai 2007 Skrevet 12. mai 2007 (endret) Twiik, du har skjønt det. *Klappe* Bare synd fantasien min fort tok slutt.. Endret 12. mai 2007 av E-wok
Sperzel Skrevet 12. mai 2007 Skrevet 12. mai 2007 Crackdown er jo tingen med at man skal ha det artig med alt han karen kan gjøre. Og med den nye pakken på Marketplace kan jo han gjøre mye mer!
Landeplagen Skrevet 13. mai 2007 Skrevet 13. mai 2007 Historie er jo totalt fraværende i Crackdown, kortvarig glede rett og slett. Skal børste støv av spillet når Halo3-betaen kommer da. Det er når du sier ting som dette at du innrømmer at du totalt bommet på poenget med crackdown. Så godt som alt i Crackdown er jo lagt opp til at du skal lage din egen morro. Er jo som å si at den moden, Garry's Mod, til Half-life 2 suger balle fordi den ikke har noen story eller whatever. Crackdown er hands down et av de beste sandkassespillene. Og faktisk noe av det som gjør Crackdown så bra er at fysikken, grafikken, styringen, ja, alt går så bra sammen og lar fantasien sette grenser. Det hadde ikke vært artig dersom det var umulig å hoppe på et tak eller umulig å balansere en bil oppå en annen, men når man kan bygge borg av biler, bygge trapp av containere eller atombombe av eksplosive tønner så blir totalen så hinsides artig. Og her kan man gjøre det med en venn, noe som rett og slett tidobler morroa. 8598476[/snapback] Enig i alt du sier her, men det var faktisk en enkel og kul historie på Crackdown synes jeg. Stor twist. Slutten var veldig overraskende, og kul.
Kjeksmestern Skrevet 13. mai 2007 Skrevet 13. mai 2007 Historie er jo totalt fraværende i Crackdown, kortvarig glede rett og slett. Skal børste støv av spillet når Halo3-betaen kommer da. Det er når du sier ting som dette at du innrømmer at du totalt bommet på poenget med crackdown. Så godt som alt i Crackdown er jo lagt opp til at du skal lage din egen morro. Er jo som å si at den moden, Garry's Mod, til Half-life 2 suger balle fordi den ikke har noen story eller whatever. Crackdown er hands down et av de beste sandkassespillene. Og faktisk noe av det som gjør Crackdown så bra er at fysikken, grafikken, styringen, ja, alt går så bra sammen og lar fantasien sette grenser. Det hadde ikke vært artig dersom det var umulig å hoppe på et tak eller umulig å balansere en bil oppå en annen, men når man kan bygge borg av biler, bygge trapp av containere eller atombombe av eksplosive tønner så blir totalen så hinsides artig. Og her kan man gjøre det med en venn, noe som rett og slett tidobler morroa. 8598476[/snapback] Er moro med forskjellige ting man kan gjøre ja, men jeg savner forskjellige oppdrag og noe dypere historie, min mening
Fphonex Skrevet 13. mai 2007 Skrevet 13. mai 2007 crackdown er helt klart vest, synest jeg;) saint row vart jeg leit med en gang, og crackdown har den mulighet og soille med andre på en morsom måte;) også har du jo superkrefter:) og de er altid morsomt:D
Dragoncrest Skrevet 13. mai 2007 Skrevet 13. mai 2007 Likte begge veldig godt, men brukte vel mest tid på Saint's Row. Så hvis du er eventuelt ut etter mest spilletid for pengene som er kanskje SR veien å gå. Men Crackdown er også veldig morro, spillet har kanskje noen av de mest tilfredstillende masseødeleggelse eksplosjons massemords øyeblikkene jeg har hatt i et spill. Men spillet er rimelig blottet for story, noe som er litt kjipt. Vil du ha et GTA lignende spill med grei story og mye å gjøre? Kjøp SR. Vil du ha et sandkasse spill der du etter hvert kan regne ødeleggelse ned på gateplan mens du hopper 100 meter fra tak til tak. Kjøp CD. Optimalt sett kjøp begge!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå