jahas Skrevet 11. mai 2007 Skrevet 11. mai 2007 Har dere noen onlinespill å anbefale? Kom med en begrunnelse! PS: Tiba og runescape er utelukket!
Blue_D Skrevet 11. mai 2007 Skrevet 11. mai 2007 (endret) Har dere noen onlinespill å anbefale? Kom med en begrunnelse! PS: Tiba og runescape er utelukket! 8592754[/snapback] Hvilken genre tenker du på? FPS, RTS, strategi? Litt vanskelig å kunne gi deg en anbefaling når du spør om et hvilket som helst spill. Kanskje du burde si hva du liker innenfor kategoriene? Skytespill "FPS"? Vel jeg kan anbefale deg: Er du glad i skytespill og vil prøve de beste online spillene i dag kan jeg anbefale: Battlefield 2 eller feks: cs 1.6. Battlfield 2 er basert på moderne krigføring hvor man kriger om energiressurser i andre land. Du kan spille som: Kina, USMC, MEC. Spillet er bygget opp slik at man må ta over baser og ta ned fienden mest mulig for å vinne. Et poengsystem kalt "tickets" avgjører hvem som vinner. Det er mange klasser med ulike kit for hver oppgave i Hæren. Det er og mange kjøretøy som kan styres. Det er også er squad system som skal gjøre samarbeid enklere. Jeg har spilt dette i 2 år og synes det er et bra spill. Men nå er det blitt litt kjedelig og dessverre bare skill basert.. Synes samarbeid har forsvunnet.. Har på en måte blitt lei av bugs og mange dumme patcher/updates som kanskje har forverret spillet en del. Endret 11. mai 2007 av Sindre1001
jahas Skrevet 11. mai 2007 Forfatter Skrevet 11. mai 2007 Ok, skjønner at det ble litt diffust... Tenkte på et gratis onlinespill.
jahas Skrevet 11. mai 2007 Forfatter Skrevet 11. mai 2007 Igjen; RTS, FPS, RPG? 8593012[/snapback] For å være helt ærlig vet jeg ikke hva noen av dem betyr :S Men bare et bra onlinespill! Spiller f.eks. hattrick, ikke vedig imponerende så jeg har gitt opp, men noe i den duren....
akristina92 Skrevet 12. mai 2007 Skrevet 12. mai 2007 FPS -- First Person Shooter. Slikt som Doom, Half-Life, Battlefield og haugevis av andre spill er RTS -- Real Time Strategy. Red Alert, Empire Earth, Rise of Nations, Command and Conquer, Supreme Commander og så videre er RTS-spill RPG -- Role Playing game. Neverwinter nights, Baldur's Gate, Icewind Dale, og diverse andre. Så har man noe som heter M(assive)M(ultiplayer)O(nline)RPG. Det er sånn som du nevnte i første post.
jahas Skrevet 12. mai 2007 Forfatter Skrevet 12. mai 2007 Så har man noe som heter M(assive)M(ultiplayer)O(nline)RPG. Det er sånn som du nevnte i første post. 8593060[/snapback] TEnkte vel mer på den ja...
akristina92 Skrevet 12. mai 2007 Skrevet 12. mai 2007 Jaja. Her kan du velge og vrake: http://www.onrpg.com/boards/907.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå