Beemer-M5 Skrevet 11. mai 2007 Skrevet 11. mai 2007 Hei. Noen som har peiling på hvor man kan få kjøpt et hoved kort til Acer Aspire 1640? Går ut i fra at det er dette som er feil. Siden jeg må trykke inn strøm kontakten og bende å vri for å få fyr på pc'n Slår seg av med en gang jeg slipper kontakten. Men er som sagt ute etter hvor og ca pris på nytt kort. Mvh Beemer-M5
OlaOlablakken Skrevet 12. mai 2007 Skrevet 12. mai 2007 Hei. Noen som har peiling på hvor man kan få kjøpt et hoved kort til Acer Aspire 1640? Går ut i fra at det er dette som er feil. Siden jeg må trykke inn strøm kontakten og bende å vri for å få fyr på pc'n Slår seg av med en gang jeg slipper kontakten. Men er som sagt ute etter hvor og ca pris på nytt kort. Mvh Beemer-M5 8591866[/snapback] Kontakt PS Data,de kan skaffe hovedkort..
OlaOlablakken Skrevet 12. mai 2007 Skrevet 12. mai 2007 Først bør du ta kontakt med Acer. 8595043[/snapback] --- Hvorfor det ? Ps Data vet hva slags hovedkort som kan brukes...
streeter Skrevet 12. mai 2007 Skrevet 12. mai 2007 Hovedkort til bærbare er sinnsykt dyre... Jeg ville skrudd opp og sett om jeg klarte å finne ut hvor det er brudd og sett om dette kunne loddes back to life. Men da har jeg tolket problemet ditt til at det er et brudd en plass i nærheten av strømtilkoblingen på pc'n.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå