Anathema Skrevet 12. mai 2007 Skrevet 12. mai 2007 Hvordan i allverden skrur du opp tilførselen av olje da? 8596537[/snapback] Lureste er nok å tømme den intigrerte tanken og heller ha alt i tanken, dermed kan du bestemme akkuratt hvor mye olje du vil ha.
TASan Skrevet 12. mai 2007 Forfatter Skrevet 12. mai 2007 Off, det er akkurat dette jeg helst vil prøve å unngå da Er det ingen annen mulighet?
John-Abruzzi Skrevet 12. mai 2007 Skrevet 12. mai 2007 du skrur av dekselet der hvor gasswiren går nedi. så skrur du slik at den gir litt mer olje
HondaOlav Skrevet 12. mai 2007 Skrevet 12. mai 2007 Skifting av dyse: -Ta ut forgasseren -Skru av det lokket som er underst på forgasseren -Bytt ut dysen(en gullfarget skrue som er i midten) Så setter du bare sammen gasseren
Anathema Skrevet 12. mai 2007 Skrevet 12. mai 2007 Skifting av dyse:-Ta ut forgasseren -Skru av det lokket som er underst på forgasseren -Bytt ut dysen(en gullfarget skrue som er i midten) Så setter du bare sammen gasseren 8597025[/snapback] Yup - og se opp for rennende benisin.
TASan Skrevet 12. mai 2007 Forfatter Skrevet 12. mai 2007 Men må man skifte dyse for å få mer besintilførsel, eller kan man bare skru på den gullfargede skruen?
TASan Skrevet 12. mai 2007 Forfatter Skrevet 12. mai 2007 Får man med dyse når man kjøper effektanlegg, eller må det kjøpes manuelt?
Anathema Skrevet 12. mai 2007 Skrevet 12. mai 2007 Det må du nok kjøpe separat tror jeg. Koster ikke mange kronene da.
Anathema Skrevet 12. mai 2007 Skrevet 12. mai 2007 20,- per dyse elns. Dette kan du jo fint sjekke ut selv ved å gå til hvilken som helst nettbutikk og søke på "dyse" - som jeg gjorde.
Mrpusten Skrevet 12. mai 2007 Skrevet 12. mai 2007 Ah... X-race'n min er et helvette å få start på om morgenen! Må jo trillstarte... Elr den starter av og til på første kick, men den dauer.... Fysjameg xD
TASan Skrevet 12. mai 2007 Forfatter Skrevet 12. mai 2007 Uff da. Hvordan funker trillstarting egentlig? Har du den bare i første og holder inn clutchen åsså starter den?
Anathema Skrevet 12. mai 2007 Skrevet 12. mai 2007 Ha den i første, få god fart på sykklen enten ved løping eller trilling i nedoverbakke, (selvsagt holder du inn cluthen) Og når du har tilstrekkelig fart slipper du clutchen. (Kort fortalt.)
TASan Skrevet 12. mai 2007 Forfatter Skrevet 12. mai 2007 Skal du slippe den lynfort da? Kveles ikke sykkelen da? Må du gasse på litt også?
Anathema Skrevet 12. mai 2007 Skrevet 12. mai 2007 1. Slipp gassen "lynfort", ja. 2. Hvordan kan den kveles når den ikke går? 3. Når den starter, ja.
TASan Skrevet 12. mai 2007 Forfatter Skrevet 12. mai 2007 Det jeg mente var egentlig om du kunne slippe clutchen fort, for om du ikke gasser kveles den? Nei unnskyld, det er når den står i ro det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå