GeirHH Skrevet 11. mai 2007 Skrevet 11. mai 2007 (endret) http://www.levvalivet.no/DesktopModules/Ga...¤tstrip=1 Den lar seg ikke avspille med Firefox, men med IE. Finnes det noe program/triks for å kunne laste ned/lagre denne ? Endret 11. mai 2007 av geirm
sondrev Skrevet 11. mai 2007 Skrevet 11. mai 2007 (endret) Linken din fungerer ikke (Får runtime error), men gikk inn på siden manuelt å så den ene videoen der. Klarte å laste den ned. Er avansert, men skal forklare så godt jeg kan: Trykk deg inn på den videoen du vil ha. Du skal nå få opp et vindu, som har en Windows Media Player boks i seg. Høyreklikk i vinduet hvor det ikke er noe å så trykk "Vis kildekode" (IE) Finn linjen som linker til en .mpg fil <PARAM Name="URL" VALUE="/Portals/0/Gallery/377/Videoklipp/LevvaLivet.mpg"> Så tar du stien (ovenfor) og legger til domenet http://www.levvalivet.no/Portals/0/Gallery/377/Videoklipp/LevvaLivet.mpg Om du ikke har en download manager kan du laste den ned ved hjelp av Windows Media Player: Åpne WMP og trykk "Åpne URL", legg inn URLen, og trykk "OK", du kan nå se filmen i WMP, men den er enda ikke på maskinen din.. For dette trykker du "Fil -> Lagre som" og velger hvor du vil ha den! Det var slik jeg gjorde det ialefal, om du har spørsmål er det bare å spør i vei. Er en litt tungvint måte, men trenger ikke noen ekstra programer:) Endret 11. mai 2007 av sondrev
GeirHH Skrevet 11. mai 2007 Forfatter Skrevet 11. mai 2007 Jepp, da var "Levva livet" fra Rockefeller lastet ned. Takk-takk. Fikk det til med "Free Download Manager". : I farten finner jeg ikke "Åpne URL" på WMP ! Skal jeg finne et valg under Avspilling ?
sondrev Skrevet 11. mai 2007 Skrevet 11. mai 2007 Jepp, da var "Levva livet" fra Rockefeller lastet ned. Takk-takk. Fikk det til med "Free Download Manager". : I farten finner jeg ikke "Åpne URL" på WMP ! Skal jeg finne et valg under Avspilling ? 8590290[/snapback] Nei det ligger under "Fil" Skal ligge rett under "Åpne"
GeirHH Skrevet 11. mai 2007 Forfatter Skrevet 11. mai 2007 Ah, gracias. Har brukt WMP veldig lite. Gått mye i Nero bl.a.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå