Patney Skrevet 10. mai 2007 Skrevet 10. mai 2007 Hei, jeg har akkurat installert spillet. Jeg holdte på med en liten quest hvor en butikkdame spurte meg om jeg kunne gå over til en annen butikk og sjekke litt, og når jeg hadde gjort det prøvde jeg å gå tilbake til hennes butikk, men jeg gikk bare rett gjennom døra, og bak der var det ingenting! Også høres det ut som om jeg tråkker på grass selv om jeg tråkker på stein, og både jeg og npcer går "gjennom" bakken, vi går liksom med beina litt under bakken... Det eneste jeg har gjort med spillet er å tweake litt ved hjelp av denne guiden. Det jeg har fiksa på er: bUse Joystick=0 (gjorde fra 1 til 0) bAllow30Shaders=0 (gjorde fra 0 til 1(jeg har ati mobility radeon x1600 256MBvram)) uInterior Cell Buffer=3 (gjorde fra 3 til 6, som jeg skal gjøre ifølge guiden) uExterior Cell Buffer=36 (gjorde fra 3 til 72, som jeg skal gjøre ifølge guiden) -jeg har 1GB ram alle de under er gjort om til det som står her. bUseThreadedBlood=1 bUseThreadedMorpher=1 bUseThreadedTempEffects=1 bUseThreadedParticleSystem=1 bUseMultiThreadedTrees=1 bUseMultiThreadedFaceGen=1 iNumHavokThreads=5 iThreads=9 iOpenMPLevel=10 -jeg har Core 2 Duo T7200 2Ghz Alt dette gjorde at alt gikk mye glattere og bedre. Men så var det de bugsa da. Noen som har noen tips? Kanskje jeg bare må laste ned en patch? Isåfall, hvilken? Har akkurat installert oblivion og har ikke fiksa på NOE annet enn .ini-filene.
MiSP Skrevet 10. mai 2007 Skrevet 10. mai 2007 (endret) Ta backup av ini-filen (den i My Documents), slett den og start Oblivion. Spillet vil da lage en ny ini-fil med standardinnstillinger, så kan du se om det fremdeles er noe riv ruskende galt i spillverdenen. Dersom det ikke er det, så er det bare å prøve å endre én og én innstilling i ini-filen til du finner synderen. Endret 10. mai 2007 av MiSP
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå