Postei Skrevet 10. mai 2007 Skrevet 10. mai 2007 Hva syns dere om dette spillet? er det stor forskjell til Lotr: Rise of the witch king?
Sodd Ball Skrevet 10. mai 2007 Skrevet 10. mai 2007 Hva syns dere om dette spillet?er det stor forskjell til Lotr: Rise of the witch king? 8581880[/snapback] Er det ikke det samme?
Shangala Skrevet 10. mai 2007 Skrevet 10. mai 2007 Nå er jo rise of the witch king en expansion til battle for middle earth 2 da.. så det er vel ganske så likt;)
nosync Skrevet 11. mai 2007 Skrevet 11. mai 2007 (endret) Hater det EA har gjort til dette spillet. Du kan se servere til begge spillene (main og expansion), men du må quite spillet og starte opp den andre for å delta i en annen server av typen du orginalt startet.... Ehhh, forstod du den? F.eks. Jeg starter Witch King, men ser en server ledig for den "orginale". Jeg må da quitte hele spillet, bytte Disc, starte den opp, logge meg på igjen, og håpe det er forsatt ledig....herregud for noe tull..... Jeg stoppet å spille det spillet grunnet det. Endret 11. mai 2007 av nosync
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå