Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Er Creatin-pulver farlig?


drugis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105476
så det kan være farlig i små mengder?

8593588[/snapback]

Om du drikker for lite vann mens du går på kreatin kan du få forstoppelse, ikke noe magisk ved det. Regner med at du om du begynner med kreatin leser pakningsvedlegg osv., det meste av det praktiske står der.

Lenke til kommentar
Mannen bak Steroider.net har et ganske nøytralt ståsted, og jeg vil derfor påstå at den er mer troverdig enn alle disse antidoping sidene med moralsk pekefinger.

8584792[/snapback]

Mannen bak har misbrukt steroider og nesten døde av dette. Han har nå en alvorlig hjertefeil han selv har pådratt seg. Siden i seg selv er grei til å gi bra informasjon om stoffene og ikke propaganda slik som mange andre. Men at han og en 18 åring med 150 kg i kvartbøy kommer med råd om doser og sykluser synes jeg er helt feil. Å ta i mot råd av en som nesten drepte seg selv, og en 18 åring som umulig kan ha mye peiling er jeg helt i mot.

Jeg personlig er i mot bruk steroider og jeg synes siden hadde vært bedre som et informativt verktøy om stoffene. Ikke hvordan de skal brukes, da de vet det er 16-17 åringer som doper seg for å nå opp til et vist kroppsideal.

 

Stay cleen :)

8586705[/snapback]

 

Pisspreik.. det står ikke noe på den siden der som kan skade noen. Har folk lyst å begynne med steroider så driter de langt i hva det står på antidoping.no osv.. da er det kun steroider.net som kan hindre dem. Det er landets eneste nøytrale dop informasjons side. Det står alle bivirkninger (de som faktisk er tilfelle), det står hvordan det fungerer (i virkligheten), og det er bilde av hvordan det skal se ut (sånn at du ikke skal få blodforgiftning og dø av en forfalskning).

 

Det du viser er den typiske norske holdningen som gjør at så mange dør av t.d overdose narkotika. Istedenfor å lære folk en trygg måte å bruke det på så blir du servert en haug med løgner om at du blir steril, at pikken din krymper og at du blir hjernedød.

 

Dette er tydligvis ikke rette plassen å diskutere dette emnet her, viss det er sånne meninger folk har.

 

Det er ingen grunn til å kritisere det steroider.net står for, det er landets om ikke en av skandianavias beste internettsider om evnet. vil du ha pisspreik og løgn, hør på skremselspropaganda, vil du ha fakta bruk steroider.net.

Lenke til kommentar
Gjest Guest

Kreatin er ikke farlig og grunnen til at noen får forstoppelse er at vannet i tarmen trekkes ut pga man drikker forlite.

Samme som om du soler deg på strannen og svetter mye og drikker lite.

Kreatin trekker væske inn i musklen så da må man drikke mer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...