Espen F Skrevet 27. desember 2002 Skrevet 27. desember 2002 ok. her kommer et n00b spørsmål. hvis jeg ønsker å spille vanlig half life.. hvordan skipper jeg videoene? er litt kjip den intro-videoen og jeg har ikke tålmodighet til å se hele den greia.. noen som har noen tips på hvordan jeg kan skippe den?
g0re Skrevet 27. desember 2002 Skrevet 27. desember 2002 har en SINSYKT jævlig bra løsning her: Helt oppe i venstre hjørne av tasturet, denne tast står det "ESC" på. denne kalles "escape". Og pleier å være naturlig for de fleste å trykke for å skippe for eksempel introer. Var ikke den dritbra ? :wink:
JohndoeMAKT Skrevet 27. desember 2002 Skrevet 27. desember 2002 Tror du missforstår litt. Det er en 10min ingame sak.
Espen F Skrevet 27. desember 2002 Forfatter Skrevet 27. desember 2002 har en SINSYKT sinnsvakt bra løsning her: Helt oppe i venstre hjørne av tasturet, denne tast står det "ESC" på. denne kalles "escape". Og pleier å være naturlig for de fleste å trykke for å skippe for eksempel introer. Var ikke den dritbra ? :wink: den funker ikke i halflife.. da havner man ute i menyen..
zn00ker Skrevet 27. desember 2002 Skrevet 27. desember 2002 har en SINSYKT sinnsvakt bra løsning her: Helt oppe i venstre hjørne av tasturet, denne tast står det "ESC" på. denne kalles "escape". Og pleier å være naturlig for de fleste å trykke for å skippe for eksempel introer. Var ikke den dritbra ? :wink: <----- stygge smileyen! ok. her kommer et n00b spørsmål. hvis jeg ønsker å spille vanlig half life.. hvordan skipper jeg videoene? er litt kjip den intro-videoen og jeg har ikke tålmodighet til å se hele den greia.. noen som har noen tips på hvordan jeg kan skippe den? Du må nok nesten bare sette deg godt tilrette i stolen, ta deg en brus (muligens litt goddis) og smøre deg med tålmodighet. Hvis ikke så kan du sikkert finne på noe annet imens intro`n er der PS: Har selv irritert meg over den intro video`n!
JohndoeMAKT Skrevet 27. desember 2002 Skrevet 27. desember 2002 For å slippe de valve videoene kan du skrive c:sierrahalf-lifehl.exe -console eller c:sierrahalf-lifehl.exe -dev
Totenkopf Skrevet 27. desember 2002 Skrevet 27. desember 2002 For å skippe den kjedelige togturen i begynnelsen av Half-Life, kan du enten bare lagre spillet etter turen, og bruke denne saven hver gang du spiller spillet. Eller så kan du bruke den enkle løsningen, skrive map x (hvor x er navnet på levelen) i konsollen.. som f.eks. map c1a1 eller no sånt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå