tmg Skrevet 8. mai 2007 Skrevet 8. mai 2007 Jeg skal nå velge hvilken mastery jeg skal ta og lurer litt på hva dere kan anbefale Tror det reelle valget ligger mellom elixir og potion mastery, og heller vel mest mot potion mastery fordi det virker som en grei måte å tjene penger på med masse pots som alltid selger ettersom man alltid trenger nye pots for raids. Så burde jeg ta potion mastery eller er et av de andre tilbudene bedre?
Fuzoya Skrevet 8. mai 2007 Skrevet 8. mai 2007 Hei Selv valgte jeg Master Transmuter og er godt fornøyd! Jeg tenkte litt på elixir og potion også for det er jo utrolig bra for en som raider i alle fall å få ekstra pots når man lager pots til raid var det jeg tenkte , men så har jeg ikke raidet på en god stund nå så jeg ville egentlig bare tjene penger Primal Might selger alltid på min server og prisen har steget fra 100g til 125g hvor den har stått stabilt i den siste uka i alle fall. selve proccsa på transmute er ikke veldig ofte, det hente jeg fikk 2xprimal might sånn 3 dager på rad mens andre ganger tok det faktisk flere uker før jeg fikk mer enn 1 per transmute. har fått 2x ganske mange ganger , 3x av og til ...sjelden , 4x to ganger på et par måneder. Selvom du tenker på potion og elixir så håper jeg dette ga deg et lite innblikk om transmute i alle fall Jeg har ikke så mye å si om de andre
tmg Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Skrevet 8. mai 2007 Jeg glemte å legge til at jeg var resto shaman og at det derfor vil være lettere å farme herbs enn primals for meg pga. litt dårlig grinde muligheter med resto
Rostad Skrevet 9. mai 2007 Skrevet 9. mai 2007 (endret) Jeg har tatt transmute master og har transmuta i noe over 1 måned og noen uker. og fått 1 enkel procc på en skyfire diamond! Angrer meg på at jeg tok det egentlig nå Endret 9. mai 2007 av RostaD
Gnurk Skrevet 9. mai 2007 Skrevet 9. mai 2007 (endret) Jeg tok transmute master - og var ikke noe særlig fornøyd med det, personlig ville jeg gått for Elixir, da Elixir for øyeblikket også gir muligheten for ekstra flasks. (Vet ikke om dette forandres i 2.1). Nå dumpet jeg riktignok nylig alchemy etter å ha hatt det i to år, men skulle jeg tatt alchemy på en annen character ville det blitt elixir, det jeg brukte mest i raids uansett. Edit: Hvis du tenker på å tjene penger så har det alltid på de 2 serverne jeg har spilt vært mer lukrativt å selge herbs i seg selv enn potions/flasks/elixirs, så sant man ikke oppdager en eller annen flask som svært få har. Endret 9. mai 2007 av Gnurk
Marker Skrevet 9. mai 2007 Skrevet 9. mai 2007 Det er vel også sånn at de fleste guilds som raider aktivt og trenger elixirer har flere personer i guildet som gjør dette gratis. Transmutes derimot, som det er CD på er kanskje mer sparsomt delt ut?
Entity extraction Skrevet 9. mai 2007 Skrevet 9. mai 2007 Dersom du er i raiding guild er valget enkelt imo. Pot master. Grunnen er at etter neste patch vil man ikke lage så mye elixirs. Pots derimot vil gå unna som varmt hvetebrød. (tror jeg da) Er selv elixir master, og kommer nok til å slite med det valget eter patch. (har vel leste at det skal være mulig å få bytte master retning eter patch,men har ikke sett det i blått) Er du ikke i raiding guild, så ville jeg vurdert transmute master.
rallrall Skrevet 9. mai 2007 Skrevet 9. mai 2007 fra underdev på wow-europe: You can now unspecialize in tailoring and alchemy, and then select a new specialization. This is a repeatable choice, but costs gold each time. Neste patch altså
mad_arab Skrevet 9. mai 2007 Skrevet 9. mai 2007 Hmm.. teit at det koster gull... enda mer incentiv for svake folk til å kjøpe gull. Burde heller vært et vanskelig quest e.l.
IkkjeOleJørgen Skrevet 12. mai 2007 Skrevet 12. mai 2007 Enkelt og greit, ta den grenen der du produserer mest, selv tok jeg potion master.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå