Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Problemer med BIOS passord


Anbefalte innlegg

Jeg har et problem med en bærbar datamaskin jeg har...

Det er en Fujitsu Siemens Lifebook S..

Problemet er at jeg ikke husker Windows passordet eller BIOS passordet og kan dermed ikke boote fra CD og installere Windows på nytt... :blush:

Jeg lurte på om noen vet hvordan jeg kan resette passordet i BIOS...

 

Takker for alle svar! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet du hvilken bios det er snakk om?

Produsent?

 

Hvis du søker litt på google, så finner du masse sider om backdoor-password's. Om dette virker, skal jeg ikke si for sikkert, jeg har aldri forsøkt.

 

Enkleste måten jeg vet om er å fjerne det lille batteriet som sitter på hk'et, å la det være ute noen timer. Da burde passordet være slettet, men siden dette er en laptop, så kan jeg dessverre ikke forklare hvor du finner det på din maskin.

 

Tetanus

Lenke til kommentar
Pussig at du skulle glemme de passordene?

 

Det er vel heller hacking av skolepc, det du er ute etter?

8569140[/snapback]

 

Er broren min sin.. Han kjøpte den drit billig av jobben men de husket ikke passordet..

Trenger ikke hacke skolepc'ene... har laptoper som vi har admin rettigheter så det trengs ikke... :!:

Men har tatt ut batteriet og en brikke som resetter bios instillinger men ikke passordet... :dontgetit:

Lenke til kommentar
Pussig at du skulle glemme de passordene?

 

Det er vel heller hacking av skolepc, det du er ute etter?

8569140[/snapback]

 

Er broren min sin.. Han kjøpte den drit billig av jobben men de husket ikke passordet..

Trenger ikke hacke skolepc'ene... har laptoper som vi har admin rettigheter så det trengs ikke... :!:

Men har tatt ut batteriet og en brikke som resetter bios instillinger men ikke passordet... :dontgetit:

8576166[/snapback]

 

Startet du maskinen uten batteriet i?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...