Gå til innhold

Adobe Photoshop CS3 Extended- 32/64 bit

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

:hmm: Har noen av Dere erfaring med Windows Vista og Adobe Photoshop med Vista 64 bit? Adobe skriver følgende for sin nyeste verson "Adobe Photoshop CS3 Extended": (certified for 32-bit editions)

Merkelig at man bare kan bruke 32 bit ?

Endret av Plomme
Videoannonse
Annonse
Skrevet
:hmm: Har noen av Dere erfaring med Windows Vista og Adobe Photoshop med Vista 64 bit? Adobe skriver følgende for sin nyeste verson "Adobe Photoshop CS3 Extended": (certified for 32-bit editions)

8568357[/snapback]

Ikke vet jeg,men jeg har iallefall Adobe Photoshop 7.0 som jeg kjøpte for lenge siden og den fungerer utmerket på min Vista 64 bit :cool:

Skrevet

8568357[/snapback]

Ikke vet jeg,men jeg har iallefall Adobe Photoshop 7.0 som jeg kjøpte for lenge siden og den fungerer utmerket på min Vista 64 bit :cool:

8570437[/snapback]

:dribble: Høres kjempebra ut, jeg trodde jeg måtte kjøpe ny Adobe Photoshop.

Jeg bruker i dag som deg 7,0, så da er dette ingen bekymring.

Takk for hjelpen

Skrevet
Jepp, fungerer med 64bit, men emuleres...

8570448[/snapback]

:cry: Hva mener du med "emuleres"?

Takker for svar :!:

Skrevet

Alle programmer som kjører på en annen bithastighet en OS'et emuleres av maskina.

Emulere betyr å etterligne funksjonaliteten til et annet system, for eksempel via programvare som gjør en PC eller annen enhet i stand til å kjøre programvare beregnet på en annen maskin- eller programvareplattform.

Skrevet
Alle programmer som kjører på en annen bithastighet en OS'et emuleres av maskina.

Emulere betyr å etterligne funksjonaliteten til et annet system, for eksempel via programvare som gjør en PC eller annen enhet i stand til å kjøre programvare beregnet på en annen maskin- eller programvareplattform.

8572020[/snapback]

Takker så mye for svaret :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...