JoakimA Skrevet 8. mai 2007 Skrevet 8. mai 2007 Halla, Prøver febrilsk å spille Age of Myth på Windows Vista, har delt skjermkort fra vista på pcen... utti spillet kommer det bare at skjermkort driveren er sluttet å fungere, og spillet stopper.. Noen som vet om det finnes noen oppdateringer som løser dette eller er spillet for gammelt? Har forsåvidt samme problemet med Rouge Spear men der starter det ikke i det hele tatt...
guttorm Skrevet 8. mai 2007 Skrevet 8. mai 2007 Sliter med det samme selv. Har foreløbig ikke funnet noen god løsning for å kjøre gamle spill på vista. Kan jo teste forskjellige vista drivere til skjermkortet, om du ikke har prøvd dette enda.
Cotul Skrevet 8. mai 2007 Skrevet 8. mai 2007 har dere prøvd kompabilitetsmodus? -høyre klikk på exe fila. -egenskaper -kompabilitet -kompabilitetsmodus -så bare velge i den lista der
KristianF Skrevet 9. mai 2007 Skrevet 9. mai 2007 Jeg spiller mange gamle spill, og de fungerer problemfritt her. Prøv det Freud sa, funker ikke det, så kan dere prøve å høyreklikke på snarveien og velge "Kjør som Administrator".
Intoxikeyn Skrevet 9. mai 2007 Skrevet 9. mai 2007 Kan ikke hjelpe med problemet desverre, men kan si at jeg spiller jo WC3 på min nye masking. Den kjører Vista premium Ikke noen problemer med det spillet hvertfall
knaill Skrevet 9. mai 2007 Skrevet 9. mai 2007 Det vil alltid være et problem med bytte av operativsystem at noen spill rett og slett ikke vil fungere. Need for Speed 3 sluttet f.eks å fungere da jeg oppdaterte fra win98 til winxp. Den gangen prøvde jeg alle mulige løsningsmetoder, og kontaktet folk i øst og vest for å løse problemet. Svaret jeg fikk til slutt, var at det rett og slett ikke fungerer i xp. Slik vil det trolig være for en del spill og programmer i vista. Need for speed 3 fungerer pussig nok igjen i vista, sånn forresten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå