Prophet_hunk Skrevet 8. mai 2007 Skrevet 8. mai 2007 Hei, Skal bygge meg en HTPC til å ha i stuen, og det viktigste for meg er at den er liten og tynn. Derfor har jeg sett på kabinettet Silverstone SST-LC19 Kabinettet har en strømforsyning på 120W, og det er derfor jeg stiller et spørsmål her ang. hovekort og prosessor valg når jeg har en så liten strømforsyning. Hvilke m-ATX hovedkort + prosessorer kan jeg bruke sammen med kabinettet for å ikke dra for mye strøm? Jeg så først på et m-ATX kort fra ABIT med HDMI, 7.1, GBLAN & PCIEX, og tenkte å ha dette sammen med en Core 2 duo E4300, men dette blir vel for mye Watt, med tanke på den lille strømforsyningen og at jeg skal ha en 3,5" HDD og et tv-kort i den også.!? Noen som har peiling på dette og kan hjelpe meg, så hadde jeg blitt veldig takknemlig smile.gif
Prophet_hunk Skrevet 17. mai 2007 Forfatter Skrevet 17. mai 2007 Kjøpte mobile plattofrm isteden. s479. Funket brillefint.
Spragleknas Skrevet 18. mai 2007 Skrevet 18. mai 2007 Hm... har selv s479 (AOpen EY855, SFF og P725) men skal over på "vamnlig" system etter hvert. Vil ha PCIe (har AGP). PS: Siganturen din --> "Douo"? :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå