SUPERJANNE Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 Sand N95 med telenor superminutt ønskes! hvor kan jeg få denne billigst? jeg har sett i prisguiden men jeg vet av erfaring at den er ikke alltid korrekt!
ksvens1 Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 Macbook ruler Kan ikke svare på spm ditt, blir det Nokia igjen på deg nå?
djbaia Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 Sand N95 med telenor superminutt ønskes! hvor kan jeg få denne billigst? jeg har sett i prisguiden men jeg vet av erfaring at den er ikke alltid korrekt! Hos Telenu i Bodø.. 4900,- (superminutt) ulåst
SUPERJANNE Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Skrevet 7. mai 2007 3999; er billigste hittil på commit.no men de har ikke sand inne... japp nokia OG ericsson! japp macbook ruler!
SUPERJANNE Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Skrevet 7. mai 2007 vet ikke ca 20 Nokiaer... en ericsson k610i... den er veldig grei men ønsker bra kamera og litt annet å fikle med... blir fort lei!
ksvens1 Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 Samme som meg det, drit lei mobilene mine veldig fort, aldri hatt en mobil mer enn maks 7mnd, hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå