anderzon2k Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 Hei. Jeg kjører en server med he_glass2 only. På serven er det 14 slots. Problemet er at he_glass 2 bare har nok spawn points til 12 spillere. Har prøvd meg litt på hammer editor men dette endte opp i frustrasjon . Jeg fant ut at det er ca. 20 spawn points på dette mappet men disse var plassert for nær hverandre slik at spawn kills oppstår. Så mitt spørsmål er om noen av dere som er pro's på hammer editor kunne hjelpe meg å redigere spawn points'a på mappet slik at jeg unngår spawn kills. Håper på svar På forhånd takk
Bear^ Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 Om det er til 1.6 er dette dessverre ikke mulig, om det er til Source er det mindre tidkrevende å lage brettet fra bunnen av. Grunnen til at det er umulig i 1.6 er grunnet måten brettene er kompilert. Når du de-compiler et 1.6 brett, endre du opp med leaks, bad brush faces og et annet X antall errors som du må fikse, samt du må repainte mer eller mindre heile brette på nytt grunnen allignement feil i texturene. Dette er bare toppen av berget med feil, når det er rettet må du begynne å kompilere brettet på nytt og hele pakken. I Source får du ikke samme problemene, men du får en del problemer uansett når du de-compiler. Så det beste er nok å finne et annet brett. Jeg gidder værtfall ikke sette meg ned med det, tar alt for lang tid og gir for liten belønning.
anderzon2k Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Skrevet 7. mai 2007 (endret) Såpass ja. Det er desverre til 1.6. Fikk jo åpnet mappet i hammer editor, og hadde trua.....Men det stoppet seg fort når jeg ikke fant ut av det ene og det andre, men trodde kanskje at det var mulig å gjøre dette. Så det beste er nok å finne et annet brett. Jeg gidder værtfall ikke sette meg ned med det, tar alt for lang tid og gir for liten belønning. 8558710[/snapback] Men det er ikke umulig å få til? Endret 7. mai 2007 av anderzon2k
Bear^ Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 Nei umulig er det ikke, men jeg klassifiserer det som tilnærmet umulig. Jeg har decompiler til 1.6 som fungerer som bare det, men problemet kommer i BSP strukturen til brettet. Den decompiler til map filformat, og det vil si at masse informasjon blir "feiltolket" av decompileren, slik at mange brushes blir totalt 100% fucka opp og må slettes, texturene blir forvridd (om de overhode dukker opp) så hele brettet må re-textureres etc. Altså, alt som må rettes opp bygger seg opp til et så enorm mengde at det tar mindre tid å lage brette fra børjane av. Er faktisk lettere å sende mail til vedkommende som laga brette og spørre om han kan endre på de tingene. Selv om at det skal være ganske klart hvor mange units det må være mellom vær spawnpoint på et CS brett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå