Kapteinsebba Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 Jeg får ikke logget meg på den online multiplayer biten av spillet, dettte skjedde helt plutselig, har spilt online en del før uten problem , når jeg trykker på multiplayer og deretter online så får jeg opp en feilmelding om at jeg ikke klarer å connecte til EA sine servere , jeg har restartet routeren min og re-instalert spillet, men klarer fremdeles ikke å logge på, noen som har opplevd det samme eller har forslag til en løsning?
nekronos Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 Jeg og en kamerat har samme problemet, satt å spilte da vi begge to plutselig datt ut av spillet, og nå kommer ingen av oss inn. Få samme feilmeld. tror det er serverene til EA jeg :S XP
Kapteinsebba Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Skrevet 7. mai 2007 ok, dritbra, håpte på at der var EA sine servere som var problemet og ikke pcen min:D
nekronos Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 Har lest litt på C&C3 forumet, ser ut som at ingen kommer seg online, og det er nokk pga 1.05 patchen som er på vei. Serverene vil trolig være opp etter 24-48 timer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå