Gå til innhold

Under-kalendere i Outlook


Anbefalte innlegg

Skrevet

På kontoret vårt blir det brukt outlook exchange), i outlook kan man dele kalendere, slik at jeg kan se både min egen og mine kollegers kalendere side ved side, noe som er en nyttig funksjon. Men det jeg gjerne vil oppnå er at mine kolleger blir en slags "sub-kalender. Dvs de deler sine kalendere, jeg kan velge å se hver enkelts kalender, eller alle sammen på en kalender. Mao skal det se slik ut

 

Hele kontoret

-Person 1

-Person 2

-Person 3

 

Og i skjermbildet vil jeg da kunne se min kalender til venstre, og en enkeltpersons kalender ved siden av om jeg huker av det, eller hele kontoret ved siden av om jeg huker av det. Og om feks person 1, lager en ny avtale i kalenderen, så blir "hele kontoret"-kalenderen også oppdatert. Jeg får ikke dette til å funke bare ved å legge enkeltpersoners kalendere i en folder.

 

Håper det var noenlunde forsåtelig, og at noen kan hjelpe meg.

 

AtW

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...