Gå til innhold

hovedkort lga775 for xeon 3070?


zulo

Anbefalte innlegg

Kan jeg bruke hvilket som helst hovedkort som er bra for core2duo også til

xeon 3070? Er det vits å gå for et nvidia 680i hovedkort nå?

 

Er på utkikk etter et hovedkort som har det raskeste og mest stabile chipsettet i og med at jeg vil ha en stabil maskin men samtidig trenger så mye kraft som mulig. Samtidig trenger jeg ikke bra innebygd lydkort og skjermkort fordi jeg har pci lydkort. Det burde også være sli støtte.

 

Kort sagt trenger jeg et hovedkort som kan utnytte core2 duo/xeon til det fulle, også burde det ha støtte for den raskeste typen ram. Skal oppgradere fordi nå har jeg et hovedkort for core2duo som bruker et gammelt chipset og det har ikke sli støtte.(asrock hovedkort).

 

Har noen et forslag til hvilket hovedkort som kan passe til dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan jeg bruke hvilket som helst hovedkort som er bra for core2duo også til

xeon 3070? Er det vits å gå for et nvidia 680i hovedkort nå?

 

Er på utkikk etter et hovedkort som har det raskeste og mest stabile chipsettet i og med at jeg vil ha en stabil maskin men samtidig trenger så mye kraft som mulig. Samtidig trenger jeg ikke bra innebygd lydkort og skjermkort fordi jeg har pci lydkort. Det burde også være sli støtte.

 

Kort sagt trenger jeg et hovedkort som kan utnytte core2 duo/xeon til det fulle, også burde det ha støtte for den raskeste typen ram. Skal oppgradere fordi nå har jeg et hovedkort for core2duo som bruker et gammelt chipset og det har ikke sli støtte.(asrock hovedkort).

 

Har noen et forslag til hvilket hovedkort som kan passe til dette?

8549453[/snapback]

De som takler Core 2 Duo takler (nesten) alltid Xeon.

 

EDIT:

650i, P965 eller 680i er tingen for deg. Eventuelt 650i SLI eller 680i SLI om du skal bruke SLI.

Endret av todda7
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...