Neverio Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 (endret) Hei Jeg har suset rundt på Micosoft siden en god stund nå uten å finne linken der man kan registerer seg for en trial verisjon av win 2003. Er det noen som har denne linken i favoritter? Eller noen andre som klarer å finne denne? Edit: rettet skrive feil. Endret 6. mai 2007 av Neverio
nifty Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 http://www.microsoft.com/technet/downloads...ls/default.mspx small business står ihvertfall der ....
spiffers Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 Forresten så heter det trial. Trail er noe man bedriver med en motorsykkel i f.eks. skauen.
nifty Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 (endret) Og hva søren hadde det med saken å gjøre ? Regner med at alle med en viss evne til empati har evner til å forstå hva trådstarter mente med sitt spørsmål ! Endret 6. mai 2007 av nifty
spiffers Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 Og hva søren hadde det med saken å gjøre ? Regner med at alle med en viss evne til empati har evner til å forstå hva trådstarter mente med sitt spørsmål ! 8549817[/snapback] 1. Blir feil ikke påpekt, lærer man heller ikke av dem. 2. Empati betyr forståelse på det følelsesmessige planet. Ser ikke sammenhengen mellom empati og det du etterlyser. Empati betyr evne til innlevelse og forståelse av andre mennesker. Det betyr ikke at man nødvendigvis er enig med andre mennesker, men at man kan forstå dem, hva gjelder følelser og handlinger; evnen til å se en situasjon fra et annet menneskes synsvinkel ut i fra dette menneskes forutsetninger og opphav. Ny forskning viser at til og med et år gamle spedbarn har en enklere form for empati.
Neverio Skrevet 16. mai 2007 Forfatter Skrevet 16. mai 2007 Hei Jeg leter forsatt etter den linken, den linken du fant til meg nifty prøvde jeg. men jeg fant senere ut at jeg måtte betale for å bruke den.
fatalicus Skrevet 16. mai 2007 Skrevet 16. mai 2007 selvfølgelig må du jo betale for den etterhvert.. Du kan jo ikke forvente å laste ned Windows server, og kunne bruke det akuratt som du vil, når folk vanligvis betaler tusenvis av kroner for en lisens..
Neverio Skrevet 16. mai 2007 Forfatter Skrevet 16. mai 2007 Det finnes en trial verisjon der du har 180 dager GRATIS prøve tid, det er denne jeg leter etter..
fatalicus Skrevet 16. mai 2007 Skrevet 16. mai 2007 har aldri hørt om noen 180 dagers test periode, men hvis det er noen så regner jeg med at det er denne
nifty Skrevet 20. mai 2007 Skrevet 20. mai 2007 Det finnes en trial verisjon der du har 180 dager GRATIS prøve tid, det er denne jeg leter etter.. 8626193[/snapback] Du får tilgang til en 120 dagers trial vha min link, du må bare regge deg først ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå