Gå til innhold

Overgangene i England, hva synes dere?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jo det er jo en del overganger... Liverpool sine:

 

-Andriy Voronin

-Sebastián Leto

-Gary Mackay Steven

 

Alle kommer i juli... Det er unge Steven jeg vil vite mer om... Noen som har noe info på han?

 

Leto skal være det beste spilleren fra Sør-Amerika etter Messi, hva tror dere om dem?

Endret av SasaB
Lenke til kommentar

kan også diskutere hva som skjer rundt overgangene

 

i fjor var det jo mye tull rundt overgangene (managerne fikk betalt under bordet og slike ting)

 

Liverpool burde heller satse på å få bedre spillere, ikke unge talenter. For øyeblikket er laget alt for dårlig til å kunne vinne serien.

Lenke til kommentar
Liverpool burde heller satse på å få bedre spillere, ikke unge talenter. For øyeblikket er laget alt for dårlig til å kunne vinne serien.

8555505[/snapback]

Ja, men flere spillere blir gamle og må erstattes, sånn som Hyppia... Dudek blir også byttet ut ser det som... Lønner seg ikke å ha et topp lag med kongespillere, som Milan... Halve laget er over 30 år gamle, de er gode men om et par år må de erstatte alle, slik at å satse på unge spillere alltid lønner seg, i lengden...

Endret av SasaB
Lenke til kommentar

joda, men de unge er jo ikke god med en gang (de er litt, men ikke god nok til en startplass) Liverpool burde satse på å få 11 gode startspillere (blanding av gamle og unge, men ikke får unge da) før de begynner å kjøpe mange gode talenter for fremtiden.

Synes at de blant annet burde kjøpe en spiss som klarer å score 20-30 mål per sesong og som kan skape sjanser av ingenting.

de trenger også bedre kantspillere...

Lenke til kommentar

Hva er det med folk og klage på kanten til Liverpool? Aurelio er jo en flott spiller, og Garcia duger, Kewell er nok den beste australiske spilleren nå sammen med Dean-rart-gresk-etternavn som også kommer på Anfield... Spiss er jeg enig i, men kant... Backene er jo gode nok de og, Riise kan jobben sin, Finnan, Arbeloa alle holder et greit nok nivå...

Endret av SasaB
Lenke til kommentar
Hva er det med folk og klage på kanten til Liverpool? Aurelio er jo en flott spiller, og Garcia duger, Kewell er nok den beste australiske spilleren nå sammen med Dean-rart-gresk-etternavn som også kommer på Anfield... Spiss er jeg enig i, men kant... Backene er jo gode nok de og, Riise kan jobben sin, Finnan, Arbeloa alle holder et greit nok nivå...

8558445[/snapback]

 

aurelio og garcia er grei, men kewell blir fort skadet og er mye skadet....

ingen andre er egentlig gode nok for et godt lag i England

og 2-3 gode kanter er ikke nok, det blir fort skader og suspansjoner....

Lenke til kommentar
Jo det er jo en del overganger... Liverpool sine:

 

-Andriy Voronin

-Sebastián Leto

-Gary Mackay Steven

 

Alle kommer i juli... Det er unge Steven jeg vil vite mer om... Noen som har noe info på han?

 

Leto skal være det beste spilleren fra Sør-Amerika etter Messi, hva tror dere om dem?

8554726[/snapback]

Messi Sør-Amerikas beste spiller og Leto nest best? Den må jeg få en forklaring på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...