HondaOlav Skrevet 5. mai 2007 Skrevet 5. mai 2007 (endret) Har nå satt på: -45mm trimsylinder Cycle Express -Effektanlegg -21mm Dellerto forgasser -Powerfilter -17-45 dreving Etter at jeg fikk på effektanlegget og forgasser'n har den begynt å fjuske... Sykkelen går i ca 3-4km/t =S Hva er årsaken til dette?? Når jeg gir gass, kveles motoren..=S Er desperat etter hjelp! Endret 5. mai 2007 av HondaOlav
churchviolence Skrevet 5. mai 2007 Skrevet 5. mai 2007 er det vann i bensinen? er forgasseren rein? er den justert?
HondaOlav Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Skrevet 5. mai 2007 er det vann i bensinen? er forgasseren rein? er den justert? 8543890[/snapback] Det er ikke vann i bensinen, forgasseren er helt ny og dermed helt rein Forgasseren er ikke justert da.. Er det bare å prøve seg frem med å skru på blandings-skruen eller?
churchviolence Skrevet 5. mai 2007 Skrevet 5. mai 2007 prøv å skru justeringsskruen helt inn, også enten en eller to omganger ut(husker ikke). Åsså skrur du forsiktig en vei å ser om den går bedre. Du må bare prøve deg fram:)
HondaOlav Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Skrevet 5. mai 2007 prøv å skru justeringsskruen helt inn, også enten en eller to omganger ut(husker ikke). Åsså skrur du forsiktig en vei å ser om den går bedre. Du må bare prøve deg fram:) 8543993[/snapback] Skal prøve det! Tusen takk for hjelpen så langt!
HondaOlav Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Skrevet 9. mai 2007 Problemet er funnet, når jeg tok av powerfilteret gikk mopeden som ett skudd! Men det er jo skadelig for motoren at jeg holder på å kjører uten filter, så da lurer jeg på hva jeg skal gjøre nå?
TanglewoodD Skrevet 9. mai 2007 Skrevet 9. mai 2007 Den måtte ha mer luft. Sjekk pluggen om den enten blir hvit, sjokoladebrun eller helt svart. Brun = BRA Hvit - for lite bensin Svart : For Mye bensin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå