Gå til innhold

Netshop, treige med å ta inn nye varer?


Anbefalte innlegg

Jeg lurte på om noen andre har hatt problemer med det samme som jeg;

På kabel kit`en jeg hadde tenkt å bestille den 28 april, var status "Ubekreftet 30.04.07".. neste dag var status "Ubekreftet 01.05.07" og siden har det "ubekreftet" datoen bare blitt flyttet en dag frem, i dag foreksempel er status "Ubekreftet 08.05.07".. Begynner å bli veldig lei av dette nå... sendte mail, der de sier at leveringstiden er rett rund hjørnet osv..( det var den 2 mai jeg fikk svaret på mail, og nå er det ubekreftet den 8 mai....)

 

Har dette skjedd med andre? hvortid kan jeg regne med at varen er på lager?

 

 

Trojanhorse

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det noen andre her som har bestillt en av de fire kabel kits som netshop selger?

Bare lurer, begynner å tro at de aldri kommer :ermm:

Igår var jeg innpå netshop rundt midnatt, og idet klokka passerte midnatt, ble "Ubekreftet" datoen flytta en dag frem.

Sjekka og opp i noe annet, det går an å kjøpe kablene i "kabel kitene" hver for seg, men noen av kablene er "fjernlager 1-3 dager"... da må satus ha vert "1-3 dager" i minst 8 dager, siden det var da jeg først hadde tenkt å kjøpe pakken.. :hmm:

Har dette også skjedd med andre? at "fjernlager 1-3 dager" kan likegodt vere 2 uker?

 

 

Trojanhorse

Lenke til kommentar

Slutt å klag, bruk heller hode!!

 

1: Fjernlager = ligger på lager et annet sted og tar mellom 1-3 dager å få varen til netshop.

2. Ubekreftet burde du slå opp i ordboka. Står sikkert en forklaring der.

3. Kjøp varene i en annen butikk hvis du må ha de fort, eller vent til netshop klarer å få de fra leverandør på ubestemt tid.

4. Du får varen 32.07.2007 (litt vanskelig for oss som ikke jobber i netshop å si kanskje?)

Endret av magnus
Lenke til kommentar

i disse tider da alt blir produsert og sendt fra kina er det sinnsykt vanskelig å garantere når produktene kommer.. er det drittvær på havet kan det ta 1 uke istedet for 3 dager med båten. er det kø i containerhavna i holland.. legg på 3 dager ekstra.. tollere som vil sjekke containeren nærmere.. legg på 1 uke.. fullt på lager når containeren kommer.. legg til 1 dag.. som ikke det er nok er det ikke alltid at varene blir avsendt når de skulle vært... logistikk er ikke det enkleste faget ;)

 

MrM

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...