Gå til innhold

oppgr. til 8800GT?, men mulig hinder. Treng og anb


Anbefalte innlegg

Først del 1:

Jeg har per i dag: MSI K8N socket 939 Amd64X2 4600+, 2x512 Corsair Value S, GF 6600gt, og en dell 2007wfp. Vannkjølt Cpu, skjermkort, og HK (sistnevnte er mulig hinder for gf8800).

 

Jeg tenker jeg skal klare å leve med denne Cpu'en en stund til (grunn; student noen år fremover), men trenger særs bedre ram og skjermkort. RAM tenker jeg å kjøpe noe 2x1gig OCZ brikker, og av skjermkort tenker jeg å kjøpe enten et 8800gts eller gtx, som skal vannkjøles.

 

Det spørs om dere mener det vil bli overkill med et gtx på min gamle maskin. Jeg vil bare klare å spille spill i oppløsningen 1680x1050. (mest mulig details er ikke et must for meg, bare det ser bra ut og går bra i den oppløsningen, noe ikke gf6600 klarer)

Kjøp av skjermkort kan vente noen få mnd.

 

Så del 2:

Pga jeg har vannkjølt hovedkortet, så mistenker jeg at den blokken vil være i veien, men den kan fjernes (uff, vil ikke ha viften tilbake! får finne en fin kjøleblokk istedet da), men jeg tenkte jeg skulle høre med dere først hva dere tror av bildene. Jeg har ikke sett et 8800kort utenom på små bilder, og vet ikke hvordan de er bygd i det området som vil bli i hindersonen

post-4466-1178362947_thumb.jpg

post-4466-1178362953_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...