NJoben Skrevet 4. mai 2007 Skrevet 4. mai 2007 Hvor finner jeg Grand Soul Gems med Grand souls i dem? Hvis ikke.. Hvilke monstre/dyr/osv, er det som har Grand soul i seg? Hjelp asap
Data-Geir Skrevet 5. mai 2007 Skrevet 5. mai 2007 Hvor finner jeg Grand Soul Gems med Grand souls i dem? Hvis ikke.. Hvilke monstre/dyr/osv, er det som har Grand soul i seg? Hjelp asap 8539945[/snapback] Fulle grand finnes random, men de kan være fylt med alt fra petty til grand. Her finner du oversikt over hvem som har grand souls (se nederst).
NJoben Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Skrevet 5. mai 2007 Hvor finner jeg Grand Soul Gems med Grand souls i dem? Hvis ikke.. Hvilke monstre/dyr/osv, er det som har Grand soul i seg? Hjelp asap 8539945[/snapback] Fulle grand finnes random, men de kan være fylt med alt fra petty til grand. Her finner du oversikt over hvem som har grand souls (se nederst). 8540603[/snapback] Jaja, men derfor lurer jeg på om hvilke udyr som har grand soul i seg. Siden jeg har mange Grand Soul Gems med empty soul i seg, og jeg har Umbra som tar souls fra de jeg dreper.
NJoben Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Skrevet 5. mai 2007 Det står på siden han linket til. 8540785[/snapback] Åja! Hehe, så ikke den jeg, er litt morgen trøtt Thnx for help !
Campin Carl Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 Jeg har en mod som legger til en kiste i market district med 5 tusen G Soul gems med Grand soul, jeg kan finne den fra når jeg kommer hjem fra skolen.
MiSP Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 Skal man gjøre det på den måten, kan man like gjerne bruke konsollen. Mye raskere, og effekten er helt lik.
Campin Carl Skrevet 31. mai 2007 Skrevet 31. mai 2007 jeg gidder ikke skrive ned eller huske item kodene, derfor gjør jeg det sånn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå