Melvin Snerken Skrevet 4. mai 2007 Skrevet 4. mai 2007 Heisann! I mine gode og lange pcår har jeg aldri fått blåskjerm. Men nå, når jeg formaterte pcen min etter å ha hatt vista, og lagt inn XP igjen. Får jeg blåskjermer i hytt å gevær.. Alt ser helt fint ut på hw, utenom at cpu'en er feil. Har en AMD Athlon XP 2700+ 2,16 GHz. Men på system info etc. står det at det er AMD Athlon XP 1500+ på 1,3 GHz. Kan dette vere problemet? Eller? Får blåskjerm når det blir mye å tenke på for pcen.. Viss jeg kopierer en stor fil over på pc fra en cd feks, og opner Firefox, blir det blåskjerm Noen som veit? Takker
nets Skrevet 4. mai 2007 Skrevet 4. mai 2007 (endret) Hvordan er det med kjølinga? Sjekk i BIOS hvordan det står til med temperaturer. Det høres ut som hardiskene dine kansje får litt overbelastning, kansje pga. varmen. Vil da anbefale å instalere en ekstra vifte , kansje også/eller ramen din. Endret 4. mai 2007 av Nets
Øyvind Skogseide Skrevet 5. mai 2007 Skrevet 5. mai 2007 Hmm... Har du vert inne i pcen? Fordi om CPUen kjører på 1.3 så kjører den jo lav FSB. Jeg glemte og stille min Sempron CPU og da blei den eit athlon 900MHZ cpu.. da var fsben på 100mhz/200FSB
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå