Scanor737 Skrevet 4. mai 2007 Skrevet 4. mai 2007 Heisann! Jeg har en PC med Windows Vista. I går satt jeg inn en ny HDD i denne PCen, den nye HDD inneholder et XP oprativsystem. Når jeg nå starter opp PCen får jeg en melding: BootSector writeVIRUS: Continue? (Y/N). Hvis jeg trykker "Y" kommer jeg til XP oppstart, hvis jeg trykker "N" får jeg en ny melding: Hovedoppstarten feiletTrykk en tast for å forsette... Hvis jeg trykker en tast her, så kommer jeg til vanlig Vista. Det jeg lurer på er om det er mulig at PCen som standard starter opp med Vista (automatisk), men at jeg også kan starte XP? Mvh PS spec: CPU Merke Intel Modell Core 2 Duo E6600 2.4GHz Ikke standard kjøler? Hvilken? Standard Intel Hovedkort Merke MSI Modell P6N SLI-FI Ant USB 6 Ant FW 1 Ant PCI 3 stk PCI, 1 stk PCI-Express x16 Brikkesett nForce-650i RAM Merke Corsair Twin2x 6400 Spesifikasjon DDR2 PC6400 Antall 2 Total mengde 2048 MB Skjermkort Merke Point Of View GeForce 8800GTS Modellnavn R-VGA150842 Brikkesett NVIDIA GeForce 8800GTS Mengde RAM 320MB Utganger DVI/VGA/Video PSU Merke In-Win Watt 460W Optisk Merke Samsung Modellnavn SH-S182D Formater DVD-/+RW DL 18x Harddisk Merke Western Digital Modellnavn WD5000AAKS Størrelse 500 GB Kabinett In Win Ekstra kabinettvifter Operativsystem Microsoft Windows Vista Ultimate Floppy Nei Lydbrikke IHD Audio 7.1 surround Kortleser Ja, 18-in-1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå