MittBrukernavn Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 Har fått en t-skjorte nå som er litt for stor. ca 5 for lang og litt for brei. Hva er beste metode for å krympe den? 60/80 grader eller tørketrommel?
Centuss Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 Jeg pleier å vaske den litt ofte, samtidig bruke den når ikke folk ser meg med den(litt harry med svær t-skjorte )
MittBrukernavn Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Skrevet 5. mai 2007 Jeg pleier å vaske den litt ofte, samtidig bruke den når ikke folk ser meg med den(litt harry med svær t-skjorte ) 8531542[/snapback] Blir vel ikke mindre av å vaske den ofte hvis du følger det som står på t-skjorta, bare litt slitt?
Daehli Skrevet 5. mai 2007 Skrevet 5. mai 2007 hvis den er laget av bomull, så er det bare å vaske den på høy temperatur og sende den i tørketrommelen på tilsvarende måte. Jeg hørte noen snakke om hvit eddikk for å bevare fargene, men det kan jeg ikke bekrefte. Det går også noen rykter om at enkelte t-shirts er ferdig *krympet* for å forhindre at de skal krympe en andre gang.
b-real Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 Flytter denne fra OT-Annet og til Mote og velvære-kategorien.
jacoP Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 Prøv å vask den på høy temperatur og putt den i tørketrommelen
MittBrukernavn Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Skrevet 8. mai 2007 Hvor lenge i trommelen da ca? Vil ikke ha den for liten heller
jacoP Skrevet 8. mai 2007 Skrevet 8. mai 2007 Hvor lenge i trommelen da ca?Vil ikke ha den for liten heller 8565863[/snapback] Jeg vet ikke Har aldri gjort det før
Tronderbart Skrevet 8. mai 2007 Skrevet 8. mai 2007 Tørketrommelen min roper på meg når den er ferdig ^^ Varierer fra halv til halvannen time... ...tror jeg.
MittBrukernavn Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Skrevet 9. mai 2007 Tok en 1h hurtigvask på 50c og 100 min i trommelen men det så ikke ut til å virke... Den er foresten 100% cotton.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå