Programvare Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 (endret) Jeg la over noen sanger med Dimmu Borgir til mobilen, men bare halve navnet til sangene vises. Det er alltid en bokstav som mangler i sangene. F.eks. Stien ble: Stie, Dimmu Borgir ble bare Dimmu. Hva gjør jeg? Sangene vises helt rikitig på pcen... I vanlig filbehandling på telefonen vises navnene helt riktig.... Jeg får jo ikke tatt screenshot med mobilen da, men jeg skal prøve å forklare. Her er lista med artister: AC/DC Dimmu (her er altså problemet) Dimmu Borgir (her er det to, tre sanger som viser navnene helt fint) Iron Maiden osv... Så trykker jeg på artisten Dimmu og slik ser det ut da: Death Cult Arm (skal være Death Cult Armageddon) For all (skal være For all tid) For all tid (dette navnet stemmer, men sangene inni gjør ikke) Stormbl (skal være stormblåst) Stormblåst (dette navnet stemmer, men sangene inni gjør ikke) Så trykker jeg på et album. F.eks. Stormbl. Slik ser det ut da: Alt lys er (skal originalt være: Alt lys er svunnet hen) Broderska (skal originalt være: Broderskapets ring) osv... Endret 9. mai 2007 av SirChris
Programvare Skrevet 4. mai 2007 Forfatter Skrevet 4. mai 2007 Folkens! Jeg må ha hjelp til dette her! Kan dere ikke vise litt mer engasjement enn det dere har gjort hittil. (beklager sytingen )
Programvare Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Skrevet 6. mai 2007 Jeg fortsetter å bumpe meg selv helt til jeg får svar!
Namek Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 Går det an å endre navnet på sangene da? kan du vise bilde av hvordan det ser ut?
Programvare Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Skrevet 6. mai 2007 (endret) Jeg får jo ikke tatt screenshot med mobilen da, men jeg skal prøve å forklare. Her er lista med artister: AC/DC Dimmu (her er altså problemet) Dimmu Borgir (her er det to, tre sanger som viser navnene helt fint) Iron Maiden osv... Så trykker jeg på artisten Dimmu og slik ser det ut da: Death Cult Arm (skal være Death Cult Armageddon) For all (skal være For all tid) For all tid (dette navnet stemmer, men sangene inni gjør ikke) Stormbl (skal være stormblåst) Stormblåst (dette navnet stemmer, men sangene inni gjør ikke) Så trykker jeg på et album. F.eks. Stormbl. Slik ser det ut da: Alt lys er (skal originalt være: Alt lys er svunnet hen) Broderska (skal originalt være: Broderskapets ring) osv... Håper dette hjalp folket til å forstå bedre! Endret 6. mai 2007 av chryzsh
Namek Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 Sende den til reprasjon? Høres ut som om det er noe galt med den og ikke sangene.
Programvare Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Skrevet 9. mai 2007 Hvor skal jeg sende den på reperasjon. Jeg kjøpte den fra Telenors hjemmesider via internett.... Hvor?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå