Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Noen sporsmal ang ny pc


Anbefalte innlegg

Faar en error om at 8800 GTX kortet mitt faar for lite strom, har bare en ledning paa det siden hipern min ikke har noen flere tilkoblinger som passer. fyren paa netsho kundeservice sa det burde funke ogsaa.

 

Har kjopt meg ett xfi xtreme pro kort med sann sak jeg kan stille inn bass og sann pa men den faar ikke noe strom selv om jeg har fulgt manualen. Den sier jeg maa tilkoble enn stromledning til lydkortet, men ledningen jeg fikk med passer ikke inn i tilkoblingen i lydkortet.. eller saa er det jeg som ikke har provd nok..

 

Tror det var alt... ihvertfall for naa.

 

Hjelp :cry:

Endret av kimern9
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det med windows fikser du ved å se nede i høyre gjørne, der skal det stå "ENG", klikk der å velg Norsk språk.

 

Sikker på at du har koblet til strømkontakten på skjermkortet ? Evt. hvor stor PSU har du?

 

Og siden du fikk garanti fra han netshop karen så kan du sende dem en mail å forklare dem at det ikke funker, og da evt. få en større PSU i erstatning på feilaktig anbefaling :)

 

EDIT:

 

Du får konvertere til koblingen på lydkortet ditt, må bare få hvite hva slags kontakt den trenger så søker du i prisguide.no etter en konverter.

Endret av Nets
Lenke til kommentar
Det med windows fikser du ved å se nede i høyre gjørne, der skal det stå "ENG", klikk der å velg Norsk språk.

 

Sikker på at du har koblet til strømkontakten på skjermkortet ? Evt. hvor stor PSU har du?

 

Og siden du fikk garanti fra han netshop karen så kan du sende dem en mail å forklare dem at det ikke funker, og da evt. få en større PSU i erstatning på feilaktig anbefaling :)

 

EDIT:

 

Du får konvertere til koblingen på lydkortet ditt, må bare få hvite hva slags kontakt den trenger så søker du i prisguide.no etter en konverter.

8524166[/snapback]

 

Det er ikke noe engelsk knapp der

 

Ja, koble til den ene stromledninga som passet, men har ikke noen flere som passer inn.. bruker hiper psun saa den bor jo holde for en 8800 GTX

 

Det bor jo vere en maate jeg kan fikse lydkortet paa, det handler jo ikke om hovedkortet mitt siden koblingen sitter i lydkortet og den saken jeg ikke faar til aa fungere.

 

Fant ut av harddisk problemet forresten. :)

 

Fant ut av keyboard problemet også nå. :)

Endret av kimern9
Lenke til kommentar

Her fant jeg en kabel som hører til strømforskyninga som har den greia man trenger å putte inn i 8800 GTX.. men vet ikke hvor jeg skal putte de andre motakerne på den andre siden da de ikke ser ut som de vanlige runde sakene som man bare stikker inn i hullene i PSU'n.

 

Den har også den motakeren som lydkortet mitt sin ledning trenger, men jeg får jo ikke den ledningen på lydkortet... skal prøve mer med det i morgen..

 

Noen som vet hvor disse ledningene skal?

 

Dette er de to jeg egentlig ikke vet hvor skal, begge passer til den ene motakeren på strømledningen til lydkortet.

Picture3.jpg

 

Dette er hvordan den ser ut inni

Picture4-1.jpg

 

Dette er den delen jeg trenger til 8800 GTX

Picture2.jpg

 

Dette er hele saken

Picture1-1.jpg

 

Lydkortet funker, bare så dere ikke forvirrer dere.. men den boksen man kan stille på lyden får ikke strøm.

Endret av kimern9
Lenke til kommentar
Det ser ut som den ene pinnen er ødelagt, prøv å bøy den tilbake med en flat skrutrekker.

8525303[/snapback]

 

Det er bare 3 pinner.

8525308[/snapback]

 

Hei du!

 

Den kablen du har der skal inn i hver sin slik kabel du bruker til f.eks harddiskene eller cd/dvd-spillere. Det skal følge med nok av overganger så du skal få koblet den til.

Andre enden skal seff inn i skjermkortet, da vil strømproblemet ditt bli borte.

 

 

-B-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...