LockBreaker Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 Hei. Jeg lurer på om noen av dere kan forklare meg hvordan jeg bruker koden for å bli bedre i forkjellige skills?? Hva er den og hvordan gjør jeg det? Det hadde vært fint om dere hadde kommet med en veivisning for hvordan jeg gjør det osv. Alt fra da jeg åpner konsollen i Oblivion til går ut av den. På forhånd takk og mvh LockBreaker
The Ghost Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 Gå på google ....... Mener jeg fant noe på gamespot via google .....
LockBreaker Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Skrevet 2. mai 2007 Du vil ikke linke meg den sida...? Takker så meget for all hjelp
MiSP Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 (endret) Har du lest stickyen? Selvfølgelig har du ikke det. Les den. Det er linket til en høyst relevant guide der. "En innføring i skillsystemet i Oblivion". Edit: Sorry, jeg trodde du lurte på hvordan du ble bedre i skills. Koden er player.modpca <attribute> <levelups> for attributter, eller player.modpcs <skill> <levelups> for ferdigheter. Her er <attribute> og <skill> det fulle navnet, og <levelups> er antall nivåøkninger du vil ha. Ikke prøv med et negativt nummer, da klikker spillet. Dersom du øker dem forbi 255, starter du om igjen på 0. Endret 2. mai 2007 av MiSP
LockBreaker Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Skrevet 2. mai 2007 Har du lest stickyen? Selvfølgelig har du ikke det. Les den. Det er linket til en høyst relevant guide der. "En innføring i skillsystemet i Oblivion". Edit: Sorry, jeg trodde du lurte på hvordan du ble bedre i skills. Koden er player.modpca <attribute> <levelups> for attributter, eller player.modpcs <skill> <levelups> for ferdigheter. Her er <attribute> og <skill> det fulle navnet, og <levelups> er antall nivåøkninger du vil ha. Ikke prøv med et negativt nummer, da klikker spillet. Dersom du øker dem forbi 255, starter du om igjen på 0. 8520458[/snapback] Mange takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå