Gå til innhold

TES: Kode for å bli bedre i skills? Oblivion

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg lurer på om noen av dere kan forklare meg hvordan jeg bruker koden for å bli bedre i forkjellige skills?? Hva er den og hvordan gjør jeg det?

Det hadde vært fint om dere hadde kommet med en veivisning for hvordan jeg gjør det osv. Alt fra da jeg åpner konsollen i Oblivion til går ut av den.

På forhånd takk og mvh LockBreaker :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har du lest stickyen? Selvfølgelig har du ikke det. Les den. Det er linket til en høyst relevant guide der. "En innføring i skillsystemet i Oblivion".

Edit: Sorry, jeg trodde du lurte på hvordan du ble bedre i skills. Koden er

player.modpca <attribute> <levelups>

for attributter, eller

player.modpcs <skill> <levelups>

for ferdigheter. Her er <attribute> og <skill> det fulle navnet, og <levelups> er antall nivåøkninger du vil ha. Ikke prøv med et negativt nummer, da klikker spillet. Dersom du øker dem forbi 255, starter du om igjen på 0.

Endret av MiSP
Skrevet
Har du lest stickyen? Selvfølgelig har du ikke det. Les den. Det er linket til en høyst relevant guide der. "En innføring i skillsystemet i Oblivion".

Edit: Sorry, jeg trodde du lurte på hvordan du ble bedre i skills. Koden er

player.modpca <attribute> <levelups>

for attributter, eller

player.modpcs <skill> <levelups>

for ferdigheter. Her er <attribute> og <skill> det fulle navnet, og <levelups> er antall nivåøkninger du vil ha. Ikke prøv med et negativt nummer, da klikker spillet. Dersom du øker dem forbi 255, starter du om igjen på 0.

8520458[/snapback]

Mange takk! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...