Gå til innhold

Kjøpe ny mobil nå? Eller vente?


ZprMario

Anbefalte innlegg

Hei!

Veit at det må være kjedelig å høre på alle disse "hvilken mobil"-trådene, men jeg har et ganske stort dilemma, trenger litt hjelp...

 

Jeg tenker på å bruke rundt 3 lapper. Etter det jeg har lest fra tester o.l. fra mobilene i den klassen, er det ikke mange som skiller seg ut. De valgene jeg foreløpig sitter med er:

 

T68i

6100

SL45i

 

Vel, T68i har jo fått endel gode resultater på tester. Grunnen til at jeg er skeptisk til den er fordi jeg har hørt mange klager på at den er treig og at tastene er høylytte, og fordi den begynner å bli litt gammel.

 

Vil det lønne seg å vente på 6100? Veit noen i det hele tatt når den vil komme (noen steder står det før nyttår, har ikke sett noe til den), og hva den vil koste? Denne virker foreløpig som det beste valget for meg, hvis jeg greier å vente...

 

SL45i virker jo også som en bra telefon. Eneste jeg misliker med den er antenna, har ikke fargeskjerm og at jeg tidligere ikke har vært likt sms-tasting på Siemens mobiler (foretrekker Nokia på det området).

 

Tja... aner ikke hva jeg skal gjøre. Er ingen som peker seg spesielt ut for meg blant de tre. Jeg kan legge til at jeg foreløpig sitter med en foreldet 7110 som ofte skrur seg av når jeg prater med folk (såvidt er nær batteriet)...

 

Noen som har noen meninger? Har nok mest lyst til å vente på 6100, men om jeg greier det, og om den blir til rundt den prisen jeg hadde tenkt er noe annet...

 

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som har noen gode/dårlige erfaringer med 7210? Har de nyeste utgavene like mye feil som de første? Er veldig interessert i den, men har ikke lyst til å fly til butikken anhver dag for å klage... ja, jeg kjenner til Nokia-problemet. Jeg selv har bare gode erfaringer med Nokia, men om det virkelig var/er så mange feil med de første 7210'ene, så må de vel ha gjort noe med de nå?

Lenke til kommentar

Jeg ser at du skal kjøpe ny mobil, og har bare lyst å si ifra at jeg har en av mobilene på lista du ;)

Jeg har en Siemens SL45i som jeg skal selge. Telefonen har hele 64mb minne og mp3 spiller, og selvsagt i toppstand uten operatør sperre. Følger også med garanti. Skal ha ca 1000,- for den. Hvis du er interessert er det bare å sende meg en mail --> [email protected]

 

Mvh

Knut Hunderi

Lenke til kommentar

Jeg har sony ericssons t300. den virker kjempebra. Er nesten det samme som t68 bare uten bluetooth (og en del billigere) den har fargeskjerm og polyfoniske ringetoner. tror ikke t68i har dette.

 

tastene på SL45 er helt annerledes enn på de andre siemens telefonene. de er mye bedre. Ikke så harde.

 

Bare ikke kjøp Nokia

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...