Fredricko Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 Hei. Jeg lurte på om det er mulig å bruke styling deler til opel corsa på en opel combo, eller om noen vet om sider/butikker der man kan få i tak i styling til combo. Mvh Fredrik
Teenage Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 Hvis du er i tvil om det kan du jo søke på google, du finner svar på det meste der.. Å ja, du kan tilpasse all styling til å passe din bil.
Astra16vT Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 (endret) Foran og inni er den lik men etter døra skiller det jo en del. Endret 3. mai 2007 av Astra16vT
pelsdyret85 Skrevet 4. mai 2007 Skrevet 4. mai 2007 Er ikke dette en varebil? Tror ikke det er det største markedet med styling til en sånn bil. Hva slags styling tenker du på da? En grill, noen tusenmetere og et sett felger kunne vel gjort seg. Mer enn det blir liksom bare feil på en sånn bil Er liksom feil bil til og komme med spoilere, fullsenk, tonavinduer, wounderbaum, terninger og dunk dunk musikk viss du sjønner hva jeg mener... ikke for og ver frekk eller noe
Ozelot Skrevet 4. mai 2007 Skrevet 4. mai 2007 Er ikke dette en varebil? Tror ikke det er det største markedet med styling til en sånn bil. Hva slags styling tenker du på da? En grill, noen tusenmetere og et sett felger kunne vel gjort seg. Mer enn det blir liksom bare feil på en sånn bil Er liksom feil bil til og komme med spoilere, fullsenk, tonavinduer, wounderbaum, terninger og dunk dunk musikk viss du sjønner hva jeg mener... ikke for og ver frekk eller noe 8538823[/snapback] Jeg kjører også varebil, og har listen klar med ting jeg skal (eller kan for å bruke rett ord) til Kubistaren(Nissan) som jeg kjører rundt i. Har funnet styling(bodykit), senkesett, matter til å ha inni, samt en del universal ting som stab-stag, dumpventil og slike ting. Stå på trådstarter! Du får kanskje ikke byens råeste bil, men jeg er sikker på det er flere som snur seg etter din bil, enn en stylet civic.
pelsdyret85 Skrevet 4. mai 2007 Skrevet 4. mai 2007 Ok... Men det handler vel kanskje litt om hva dei som snur seg tenker og da... Er forskjell på og tenke "Å for en fin civic" eller "hva faen en styla varebil"
Teenage Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 Er ikke dette en varebil? Tror ikke det er det største markedet med styling til en sånn bil. Hva slags styling tenker du på da? En grill, noen tusenmetere og et sett felger kunne vel gjort seg. Mer enn det blir liksom bare feil på en sånn bil Er liksom feil bil til og komme med spoilere, fullsenk, tonavinduer, wounderbaum, terninger og dunk dunk musikk viss du sjønner hva jeg mener... ikke for og ver frekk eller noe 8538823[/snapback] Selv om det ikke er noe marked for varebiler er det langt ifra umulig å tilpasse deler.. Men må si meg enig med diverse andre tråd svarere, er nokk ikke den beste bilen å style opp hvis du skjønner
pelsdyret85 Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 Det er ikke umulig å tilpasse styling nei, men det er mye jobb... Feks og tilpasse et bodykit er ikke gjort på en dag sånn som på Pimp my ride. Er heller ikke like enkelt for mannen i gata og gjøre sånn og det er heller ikke alle som har verktøy og skils til og gjøre det... Alt er desverre ikke like enkelt som på Pimp my ride
Ozelot Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 Har ikke Opel Corsa og Opel Combo samme snute? (ihvertfall de første comboene)
Fredricko Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Skrevet 8. mai 2007 ja blir vel en worklog etterhvert. skal hvertfall ha anlegg og sofa samt mer baki, men det må settes på skinner blant annet for er jo ikke lovlig å kjøre med sofa, for da regnes det vel ikke som varebil?
Ozelot Skrevet 8. mai 2007 Skrevet 8. mai 2007 ja blir vel en worklog etterhvert. skal hvertfall ha anlegg og sofa samt mer baki, men det må settes på skinner blant annet for er jo ikke lovlig å kjøre med sofa, for da regnes det vel ikke som varebil? 8565576[/snapback] Jeg har strykebrett, 2 blomster , 1 grensaks og en tv-antenne som jeg har glemt å kaste baki Kubistaren. Ingen som kan ta deg for å frakte ting i pizzabilen din (har selv lyst til å montere min 24" Dell med en ps2 eller noe knask på bakveggen og kanskje en sofa\2 stoler jeg tar ut på treff og slikt).
Teenage Skrevet 9. mai 2007 Skrevet 9. mai 2007 Det er ikke umulig å tilpasse styling nei, men det er mye jobb... Feks og tilpasse et bodykit er ikke gjort på en dag sånn som på Pimp my ride. Er heller ikke like enkelt for mannen i gata og gjøre sånn og det er heller ikke alle som har verktøy og skils til og gjøre det... Alt er desverre ikke like enkelt som på Pimp my ride 8557084[/snapback] Nei, enig med deg der.. Men jeg vill ikke si at det er vanskelig å tilpasse kit og slikt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå