Gå til innhold

Erfaringer med nettbutikken www.dinhund.net?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg er usikker på om dette er rette plassen å ta opp mitt spørsmål, men har tenkt gjennom saken og funnet ut at den kan komme innunder dyrehold - er moderator uenig så flytt den gjerne til et mer passende sted!

 

Vi har en Cairn Terrier som heter Ria, en kjekk og trivelig hårball som elsker oss og vi elsker henne.

 

Eneste vi har å utsette på henne er at hun tar jobben med å vokte huset, eiendommen, veiene i nabolaget - tja ... hele nabolaget faktisk - VELDIG alvorlig!

 

Hun bjeffer derfor straks noe rører seg og det kan være rimelig irriterende for oss og naboene. For å vende henne av med dette fikk vi først låne et antibjeffehalsbånd av svigermor og det fungerte utmerket. Vi gikk derfor til anskaffelse av et slik selv fra firmaet DinHund, www.dinhund.net.

 

Alt var fryd og gammen - hun lærte seg å holde igjen på bjeffingen og naboene og vi nøt den nye stillheten. Relativt stille - hun må jo få si fra av og til!

 

Dessverre gikk halsbåndet fyken og jeg tok kontakt med firmaet for å få det reparert eller byttet - jeg fikk svar pr e-post om å sende det inn så skulle det bli orden på saken.

Jeg sendte det inn og deretter har firmaet nektet å reparere, erstatte eller returnere halsbåndet.

Jeg har dokumentasjon på sending, mottak hos firmaet, og at de skulle ordne opp.

Nå svarer ikke dem ikke lengere på e-post etter at jeg purret på saken.

 

Jeg spør derfor brukerne av dette forumet om hva jeg bør gjøre nå - skal jeg anmelde forholdet? Firmaet har jo underslått halsbåndet til en verdi av 1600,-

 

Tips og råd er hjertlig velkommen!

 

 

Mvh, Arnulf Nielsen

Endret av Arnulf
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...